KzH Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Jeggir lillegull litt tillegg på kveldene med mme, dag jeg ikke har nok til henne. Dette begynte vi med denne uken, og nå er jeg litt bekymret for hun har ikke bæsjet siden onsdag morgen! Hun har hatt jevnt litt og litt avføring i bleien hele tiden siden hun ble født, men nå etter at vi har begynt med mme har det stoppet helt. Hun tisser mye mye mer da... Kan jeg gi malt når hun bare får litt mme? Eller er dette bare til de babyene som bare får mme?
<3 lykketrollet <3 Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Off da - ikke bra når de små ikke bæsjer bare putt oppi malt du, det går helt fint, ta litt første gangen sånn at hun vender seg til smaken , så kan du heller øke på etter hvert.. Lykke til..
Mrs.C Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 min lille på 3 mnd har ikke hatt avføring siden søndag. (han fikk det idag tidlig igjen) og helsesøs sa d var helt normalt at de kunne gå med en uke uten avf. når de drikker morsmelk/mme. du kan gjerne putte oppi litt maltekstrakt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå