Gå til innhold

Hvor mange ukepenger bruker man i syden??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beregn 10 253 kr du........

Ehh, litt vanskelig å gi noe svar på kanskje. Kommer alt an på hvor man skal, hvor mange man er, hvilke vaner man har, hvor dyrt man har tenkt å spise, hvor mye man har tenkt å feste, hvilke fornøyelser man skal delta på osv....

Vi er 4 stk, skal til mallorca.

Frokost og middag er inkuldert i prisen på hotellet. så blir bare kveldsmat ute, vil jeg tro.

Festing blir det ikke noe av, og førnøyelser vet vi ikke enda, derfor det er litt vanskelig.. hehe :P

Det går alltid mere penger enn man tror. Dessuten er mallorca dyrt.

Noe det som det går en del penger er jo

mat

fornøyelser

is

brus/vann/iste

aviser/blader

Suvenirer

strandutstyr som flytemadrass, solsenger osv

snacs i løpet av dagen feks på utflykt så blir en kanskje sulten og tørst

shopping

Hadde ivertfall beregna mere enn 10 000 kr. Mange sånne standar utflykter koste rfaktisk en del..

Hadde ivertfall beregna rundt 15 000 kr, muligens 20 000 også bare sånn i tillfelle..

Annonse

Hadde nok hatt med meg 15 000 ja. Mallorca er svindyrt. Heller ha med for mye penger enn for lite..

Dere vil vel kanskje handle litt på taxfreen også???

har selv vært på mallorca da med 3 barn pluss oss voksne og tusenlappene fløy ut av lommeboka vår.. Feks så er det ikke særlig billig og spise ute.. Litt shopping blir det jo alltid, en is eller 4, tørst blir en i varmen, sulten blir en på utflykter og utfluktene er heller ikke veldi billige..

Sydenferie er DYRT, dessverre..

15 000 ja.. da er det bare å spare..

har betalt halve av hotel og selve flyturen.. så har igjen en del å betale der pluss 15 00 :P hehe..

Dyrt ja! :o

Her er det en 12 åring og en 16 åring + 2 voksne som skal være med.. så de største har vel litt penger å ta til bruk alene også, håper jeg.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...