lille knerten Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Vet ikke helt hhva man skal kjenne etterpå, men har veldig tissetrang. Litt press nedover, akkurat som om det er litt mer fullt der nede.... Men har likevel følt meg veldig kvikk for hun satt samtidig nåler for bekkenløsning, halsbrann og kvalme:) Så nå har jeg ryddet gangen og skal få gjort ferdig litt annet forfalt arbeid her hjemme. Blir spennende å se om dette har noe for seg. Den første fødselen min endte i ruptur og klipping og sugekopp.
Kinamitt Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Jeg har også tatt modningsakupunktur i dag, men jeg kjenner ingenting...Har ikke kjent noe de andre gangene heller. 13 dager til temin og har tatt akupunktur for dette 3 ganger til nå. Hvis jeg går over tiden så kommer jeg til å tenke at dette var utrolig bortkastede penger.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Jeg var også på det i dag! Har ikke kjent noe enda men man har jo ikke full effekt før i morgen heller Spennende er det jo da
lille knerten Skrevet 15. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2011 tror ikke det nødvendigvis har noe med å gå over, til eller før tiden, men om at fødselen skal gå lettere, man skal ha mindre rupturer og komme lettere igang. men håper akupunktøren min starter noen dager før terminen med igangsettingsnåler:) som jeg skrev tidligere i dag så var jeg egentlig i ganske så god form etter timen, men senere i dag når vi var å handlet ble jeg så svimmel at jeg måtte gå å sette meg. ble også veldig tungpustet... vet ikke om det kan ha noe med nålene å gjøre, men har ikke hatt det slikt tidligere.
mammaTkajaÅthea Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Jeg tok modningsakupunktur i mitt andre svangerskap... Første gangen fikk jeg kynnere, men de 4 andre behandlingene kjennte jeg ingenting.... Tok min siste behandling på en Onsdag og Torsdag kveld gikk vannet. Osteopaten låvte meg da på Onsdagen at jeg ikke trengte flere behandlinger for jeg kom til å få beibien til termin.. Han låvte at jeg ikke skulle gå over og det stemmte.. Det som var litt dumt bar at vannet gikk og jeg fikk ingen rier... Spennede tid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå