magica og lille tryll ♡ Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Etter 5 1/2 mnd med vugging, byssing, bæring, pupping og halvtimes lurer, har gutten min endelig begynt å sove. Helt av seg selv gitt!! På dagen må jeg fortsatt gå en liten runde med han/evt vugge lett på vogna, men når han sovner, så kan han sove i opptil 2-3 timer!! Og på kvelden og natta, kan jeg legge han våken i senga og han sovner inn av seg selv!! Vi som har strevd sånn med denne sovingen. Jeg har revet meg i håret i frustrasjon, siden hele dagen har gått med på å få ungen til å sove. Og når han har vært våken, har han vært trøtt og sutrete, pga mangelfull søvn. Men plutselig snudde det, fra den ene dagen til den andre. Mulig det er fordi vi har begynt med grøt kanskje? Tenk, inatt har jeg sovet fire timer sammenhengende! Og det er 5 1/2 mnd siden sist ;o) Man blir jo reint euforisk ;o) Så til dere som sliter med halvtimes sovende babyer: Det er håp!! Det blir bedre!! God helg fra en opplagt mamma! )
mariabee Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 På natten går det helt fint og sovner fint selv på dagtid og. Men det er maks 1 time av gangen her. Savner de 2 timers lurene hun hadde, men men. Kanskje de kommer igjen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå