Gå til innhold

Dere som har peiling på bæresjal...!

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg et bæresjal til nummer tre. Men hvilket? Synes det er så mange forskjellige. Jeg vil gjerne ha et som er enkelt i bruk - Manduca eller Maitai...?

Noen som har et tips? Eventuelt tips til en butikk i Oslo hvor de kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Ta deg en tur til bæreglede :) Har aldri vært der, men hun har lagt ut videoer og virker svært hjelpsom.

http://bereglede.no/

Manduca og meitai er bæreseler mer enn sjal. Jeg har begge. Mannen liker manducaen best og jeg meitaien. I tilegg er jeg utrolig glad i elastisk sjal :)

Jeg har et vevd sjal, og angrer litt på at jeg ikke kjøpte elastisk. Årsaken til at jeg kjøpte vevd var at det kan brukes lenger, de elastiske er for de minste barna. Men jeg så at etterhvert som mini ble stor var han ikke særlig interessert i å bli bært i sjal. Så mitt ble lite brukt. Lurer på å skaffe meg et elastisk til nyfødte som kommer nå.

Ellers har jeg veldig sansen for meitai. Det er lettere å knytte også, syns jeg. Har ikke selv, men har lånt ve det par anledninger.

Jeg brukte Baby Bjørn til førstemann og den ble brukt flittig pga kolikk og at han ikke likte å ligge i vogna de første ukene/månedene når vi trillet på tur. Denner er jo ikke så bra for babyen så til denne babyen har jeg tenkt å kjøpe en Close Baby Carrier. Den kan brukes som både sjal og bæresele. På nettet står det at det er et elastisk ringsjal. Den kan ikke brukes til de er store store, men etterhvert så vil de jo ikke sitte oppi der allikavel, så da er d ikke så nøye tenker jeg!

Lykke til i bærejungelen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...