Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe en fin matrosdress til 1.åringen?

Anbefalte innlegg

Får ikke ordnet med bunad til 1.åringen til 17.mai i år, og er ikke så veldig fan av barnedrakter/festdrakter.

Noen som vet hvor man får kjøpt fine matrosdresser? Ser for meg en i lyseblå, men aner ikke hvor jeg får kjøpt en sånn.... Skal forsåvidt i ett par konfirmasjoner og ett bryllup også snart, så det gjør ikke noe om den koster litt.

Fortsetter under...

Butikker som selger litt dyrere barneklær har ofte de fineste.

Lyseblå er ikke en vanlig farge, så det tror jeg du vil få problem med å finne. Stort sett mørkeblå og hvite å få kjøpt.

Ellers bruker Barnas Hus/Reflex å ha billigere varianter.

For å svare deg som ikke liker matrosdress.

Jeg kommer fra en familie der det er folk som syr bunader, så festdrakt er bare uaktuelt. Og det finnest vell neppe noe værre enn dress til så små, skjorte og slips til en 1-åring? Nei takk.

Førstevalget mitt ville vere en bunad, men nå går ikke det iår - så da tar vi matrosdress. Det er jo en helt vanlig tradisjon fra "gammelt av" at barna gikk i matrosdress, så det synst jeg er ett kjempefint alternativ til en 1åring :) Ser for meg litt sånn barna i bakkebygrenda stil!

Er sikker på at jeg har sett noen i lyseblå........? Noen andre som vet eller har jeg drømt.........?

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...