Gå til innhold

Da har jeg tatt blodprøve og venter på at timen skal gå ... før jeg kan ringe ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle

Jeg har klart å fortrenge forsøket de siste dagene, men i dag er jeg nervøs gitt. Jeg tok blodprøve for to timer siden og skal ringe sykehuset om en times tid. Klinikken ville at jeg skulle ta blodprøve og ikke vanlig graviditetstest. Så jeg har klart å holde fingrene borte fra testene som ligger i skuffen på badet. Men nå gjelder det. Puppene verker som før, det murrer i magen som før, og magefølelsen er god som før. Jeg blir med andre ord overrasket om det blir negativt, MEN her har jenter blitt "lurt" før! Progesteronen kan lure oss.

Kiler skikkelig i magen nå. Nerver, JA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh så spennende!

Ønsker deg masse lykke til!

Og måtte de beste minuttene gå fort ;o)

Skrevet

Resultatene var ikke klare enda fordi de er forsinket på laboratoriet. Skal ringe nærmere tre,hørte jeg.

Hvilken fsh-verdi betyr graviditet, forresten?

Skrevet

HCG på under 1 - kan nesten ikke forstå det! Jeg som har hatt så veldige symptomer denne gangen. F og!!! Må kose litt med hunden og trøste meg til mannen kommer hjem.

Skrevet

Uff da, det var triste nyheter :o(

Ja du får kose deg med hunden og søke trøst hos den til mannen din kommer hjem....

Skrevet

Etter fem forsøk er man jo realistisk, men jeg har a l d r i hatt så mye symptomer som denne gangen. Ei heller en god magefølelse. Men denne gangen var jeg optimist, så denne testen var faktisk overraskende.

Nå vil jeg bare ut å løpe, svette og grine!

Skrevet

Åh, så trist, du som har et så fint navn her.

Hvordan har symptomene dine vært? Annerledes enn menstruasjonssymptomer?

Håper du får løpt litt og får ut den verste frustrasjoner sånn at du klarer å manne deg opp til et nytt forsøk etterhvert.

Lykke til!

Skrevet

Uff så utrolig trist:-(

Du får prøve å holde motet oppe,en dag så lykkes vi:-)

Jeg hadde og skikkelig trua sist forsøk(det var nr.4) da hadde jeg kvalme i tillegg til murringer,så jeg var skikkelig optimist,prednisolon fikk jeg og,så jeg hadde virkelig trua,men den dumme mensen kom for fa..

Trøst deg masse med hunden og mannen din,så er du snart klar igjen:-)

Masse trøstende tanker fra meg:-)

Skrevet

Nei å nei så trist!! I sånne stunder føles livet så ufattelig urettferdig.. D positive er at vi klarer å psyke oss opp igjen og stå på og kjempe for å nå den største drømmen ;-)

Godt å ha en hund å kose med, de er en kjempe god trøst og støttespiller i vanskelige tider! Alltid blide og glad i deg når en er trist og nedfor!!

Skrevet

Dette er tøff beskjed å få og jeg føler med deg. Håper mannen er flink å trøste og at du har ro rundt deg til å være trist om du trenger det : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...