imiathiel Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Hei alle sammen! Jeg må bare spørre om noen gode råd..Jeg har aldri vært særlig plaget av kviser eller uren hud, men etter at jeg entret 3 trimester eksploderte det! Jeg ser ikke ut..og jeg snakker ikke om et par kviser i ansiktet, men heeele ansiktet dekt av store, vonde, kviser. Er det noen som har noen gode råd til hva jeg kan gjøre for å føle meg litt mer fresh? =)
Løvinna82 Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 jeg har også hatt det åsnn, har roet seg litt mer mot slutten for meg (3 dager til termin nå). har ei venninne som er hudpleier, og hun sa at hun kunne gjøre noe med det MEN, det ville ikke vare, for grunnen til at kvisene dukket opp gikk jo ikke ann å fjerne. Så jeg har ikke giddi å bruke penger på det rett og slett. Prøver å se humoristisk på det, og ikke bruke sminke i ansiktet dersom jeg ikke skal ut på noe spesiellt og ønsker å se pen ut. Prøver å se litt humoristisk på det, og tenker at det er nå, og varer ikke evig. Jeg har aldri vært plaget med uren hus og kviser tidligere, så det er mektig uvant!!! hehe
prøverigjen:) Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 skjønner at det er kjedelig. har hatt litt kviser selv før i forbindelse med stress og mensen. vet hvor slitsomt det er! du kan jo ikke ta kremer med kortison eller antibiotka i nå, så er på en måte ikke mye du kan gjøre. sånn clerasil som tørker ut, hadde ikke jeg noe spes god effekt av, for huden blir så tørr, men kan jo kanskje hjelpe!? men, tenker meg at å klemme på de er dumt. for da øker jo betennelsen. så la de være til de er godt modne. vet hvor vanskelig det er men, ikke klem før de er helt klare. så kanskje investere i en god dekkkrem/foundation. selv om det er litt av en jobb kanskje å dekke over så, hjelper det nok! sitt litt ute i solen hvis du tåler sol. det vil nok tørke de ut litt og hjelpe litt. er forfengelig selv og sliter med alle kiloene som er kommet. føler meg ikke bra. lårene mine er vireklig blitt en humpebakke. akkurat som fettet har lagt seg litt rart. skal bli godt å få kroppen tilbake nå om en stund;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå