Gå til innhold

Billig smågodt hos europris til påsken!! Over 100 forskjellige sorter, mange kjente! Bl.annet minde, hval, haribo o.l!! 5,99 kr pr hg!! Påske egg fra 6,99kr pr stk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt skrivefeil, best å innrømme det før jeg blir slaktet.

Skrevet

Du jobber på europris, skjønner jeg?

Skrevet

Nei, bare såg det var en som reklamerte for billig smågodt hos spar. Ville berre tipse folk om at det er billigere hos europris ;-) handlet der selv, mye godt! har en venninne som jobber der, derfor jeg vet litt om sortene;-)

Skrevet

De gangene jeg har kjøpt smågodt hos Europris, har det av en eller annen grunn ikke vært godt i det hele tatt? Coop extra hadde smågodt til 7,99 nå, går mye heller dit, jeg...

Skrevet

Europris har smågodt til 5,99 hver lørdag de, så ikke bare til påske. Men må si det ikke er så fristende å stå der å plukke smågodt når folk hiver seg over disken som gale.

Skrevet

Synes europris har elendig smågodt, handler heller hos coop extra eller Spar kjeden som også har tilbud på smågodt nå!

Skrevet

Det som er så morsomt er at europris har samme smågodt som andre butikker.. Slik som hval, minde osv. Er enig i at det var mye dårlig før, men faktum er at nå har vi samme levrandør som mange andre kjeder. Feks coop o.l ;-) men europris har og et eget merke, der er ikke alt like godt. Men det meste er greit. hilsen europris ansatt.

Skrevet

Smågodt i løsvekt er skikkelig uappetittelig. Bakteriebombe, masse små og store fingre som har plukket.

Skrevet

Ja, herregud, Jeg blir SKIKKELIG SJUK hver gang jeg har kjøpt smågodt i løsvekt og dere som lar barn deres spise det burde bli tatt fra barna deres...virkelig...

DUST annie 12.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...