Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Ble litt skrivefeil, best å innrømme det før jeg blir slaktet.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Nei, bare såg det var en som reklamerte for billig smågodt hos spar. Ville berre tipse folk om at det er billigere hos europris ;-) handlet der selv, mye godt! har en venninne som jobber der, derfor jeg vet litt om sortene;-)
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 De gangene jeg har kjøpt smågodt hos Europris, har det av en eller annen grunn ikke vært godt i det hele tatt? Coop extra hadde smågodt til 7,99 nå, går mye heller dit, jeg...
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Europris har smågodt til 5,99 hver lørdag de, så ikke bare til påske. Men må si det ikke er så fristende å stå der å plukke smågodt når folk hiver seg over disken som gale.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 Synes europris har elendig smågodt, handler heller hos coop extra eller Spar kjeden som også har tilbud på smågodt nå!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 Det som er så morsomt er at europris har samme smågodt som andre butikker.. Slik som hval, minde osv. Er enig i at det var mye dårlig før, men faktum er at nå har vi samme levrandør som mange andre kjeder. Feks coop o.l ;-) men europris har og et eget merke, der er ikke alt like godt. Men det meste er greit. hilsen europris ansatt.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #9 Skrevet 15. april 2011 Smågodt i løsvekt er skikkelig uappetittelig. Bakteriebombe, masse små og store fingre som har plukket.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #10 Skrevet 15. april 2011 Ja, herregud, Jeg blir SKIKKELIG SJUK hver gang jeg har kjøpt smågodt i løsvekt og dere som lar barn deres spise det burde bli tatt fra barna deres...virkelig... DUST annie 12.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå