Gå til innhold

Når begynner de å like å ligge på magen da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er drøye 5 mnd. Har rullet rundt siden hun var 4 mnd. Men det går ikke lange stunda før hun begynner å klage etter hun har rullet rundt over på mage. Noen ganger ruller hun tilbake til rygg selv, men som oftest ikke. Da må jeg snu henne. Tenkte at hun nå burde like å ligge på mage, eller?? Ruller jo over på magen heeeele tida. Hun kan leke med leker når hun ligger på mgen, strekker seg etter dem også. Jaja, går seg vel til :-) Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også 5 mnd, og det er ikke mer enn noen dager siden at jeg løftet på øyenbrynene og tenkte; jøss, nå liker han faktisk å ligge på magen - nå har han ligget sånn lenge! ;-) Tidligere hatet han det og bare skrek , selv om han rullet seg dit selv.

Skrevet

Da skjer det vel plutselig da :) Er bittelitt mer tålmodig når hun nettopp har sovet og ikke har spist på ei stund. Igår brukte jeg hele dagen på å snu henne, hehe, hadde lyst å binde henne fast til slutt ;p

Skrevet

Her tror jeg der er store forskjeller fra baby til baby!

Min gutt på 9 mnd har vel egentlig trivdes best på magen hele tiden, og jeg har enda ikke sett ham rulle rundt fra mage - rygg (med untak av uhell da!)

Samtidig så er det enkelte på barselgruppa vår på samme alder som begynner å klage etter kun kort tid på magen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...