Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg ?

kodenavn Nina

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd forrige torsdag da var jeg 6 uker og 2 dager. Vi så et lite hjerte som slo og fosteret var 3,6 mm. Var tilbake etter en uke for å henvises til duo test. Da var det lille hjertet sluttet å slå og fosteret hadde sluttet å vokse. Ble så lei meg. er 40 år og trodde aldri jeg skulle få et 3.barn , dette var uplanlagt. Nå er jeg blitt oppsatt på et nytt barn. Føler jeg aldri blir gravid igjen og at det kommer til å gå bra. Er stoppet å blø i dag, hvor lenge blødde dere ? Dette er vel ikke normalt å blø i en dag. Hadde litt rieaktiviteter i går , men ikke så veldig mye blod i går heller. I dag er jeg enda mer lei meg enn i går og føler både tomhet i hus og i kroppen. Hvor lenge sørger man. Jeg skal legge til at jeg har to flotte jenter på 11 og 15 år og tenker selvfølgelig at det er mye verre for dem som ikke har noen barn fra før. Men jeg føler meg bare superdeppa nå. En fint start på påsken............

Fortsetter under...

Hei kjære deg! Huff jeg vet så altfor godt hvordan du har det:( hadde utskrapning for ni dager siden. Når hadde du? Jeg blødde mye første dag, så bittelitt hver dag. Tror kanskje det har stoppet idag. Jeg er 39 og veldig oppsatt på å prøve igjen. Men det vil ikke mannen.. Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det! Du må gi deg lov t å sørge! Går litt bedre for hver dag! Idag har jeg en tung dag, vil bare gråte og gråte. Babyen min hadde vært død i to til tre uker og kom ikke ut av seg selv:( håper vi snart får en ny, frisk og sterk spire begge to! Håper du fant litt trøst i innlegget mitt!? Trøsteklem til deg!

Kjære deg Selma 07 !

Jeg husker deg også fra " gravid i moden" alder og husket din MA. Ble veldig lei meg. Det rare var at jeg var så veldig redd hele tiden jeg var gravid, følte inni meg at det ikke kom til å gå. Jeg har ikke hatt utskrapning , jeg er veldig redd for sykehus , narkose ol og da hun mente det var best at natuen ordnet opp selv , protesterte jeg ikke...... Men dette kommer ikke ordentlig i gang. Litt småblødninger og tak som kommer og går i magen/ rygg. Håper du får mannen din med på prøving , kanskje han fikk sjokk og er redd for å oppleve det igjen? Prøv å forklare hvor viktig det er for deg. Min mann er redd for jeg skal bli like redd som nå da jeg var gravid, han følte seg nok ukomfortabel med meg slik jeg var/er. Hjalp veldig med trøstens ord fra deg. Tusen takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...