*Randi* Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Jeg føler meg sulten nesten hele tiden i disse dager! Samtidig orker jeg ikke store porsjoner med noe som helst, så det går stort sett i masse småspising gjennom rolige dager. Men nå begynner jeg å bli mektig lei av kjedelige mellommåltid som eple og gulrot, ikke synes jeg det metter stort heller. Hva spiser dere? Noen gode tips til sunne mellommåltider som jeg kan fråtse på med god samvittighet?
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 jeg spiser crusli og kellogs allbrand:-) funker mye bedre å slipper å vær sulten hele tiden:-) Små porsjoner vel og merke, ikke mye plass til mat i magen nå nei;-D
Mini84 Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Jeg spiser enorme mengder avocado, drysser bare litt pepper på, nam! Spiser også mye oppskjært frukt med litt vaniljekesam, har plutselig fått sansen for både ananas og melon, som jeg ikke har likt før. Har kjøpt noen pakker med havregrøt med blåbær, som du bare heller varmt vann på. Ikke så veldig spennende, men ganske godt!
Valiana Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Innimellom er det veldig godt med cottage cheese med en god dæsj blåbærsyltetøy oppå (eller andre syltetøysorter om du foretrekker det). Ellers liker jeg også veldig godt denne: Joghurt naturell med valnøttkjerner, flytende honning og kanel. Ellers går det mye i frukt som mellommåltid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå