Gå til innhold

Konstant sulten! Noen mattips der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg sulten nesten hele tiden i disse dager! Samtidig orker jeg ikke store porsjoner med noe som helst, så det går stort sett i masse småspising gjennom rolige dager. Men nå begynner jeg å bli mektig lei av kjedelige mellommåltid som eple og gulrot, ikke synes jeg det metter stort heller. Hva spiser dere? Noen gode tips til sunne mellommåltider som jeg kan fråtse på med god samvittighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg spiser crusli og kellogs allbrand:-) funker mye bedre å slipper å vær sulten hele tiden:-) Små porsjoner vel og merke, ikke mye plass til mat i magen nå nei;-D

Skrevet

Jeg spiser enorme mengder avocado, drysser bare litt pepper på, nam!:) Spiser også mye oppskjært frukt med litt vaniljekesam, har plutselig fått sansen for både ananas og melon, som jeg ikke har likt før.

Har kjøpt noen pakker med havregrøt med blåbær, som du bare heller varmt vann på. Ikke så veldig spennende, men ganske godt!

Skrevet

Innimellom er det veldig godt med cottage cheese med en god dæsj blåbærsyltetøy oppå (eller andre syltetøysorter om du foretrekker det).

Ellers liker jeg også veldig godt denne: Joghurt naturell med valnøttkjerner, flytende honning og kanel.

Ellers går det mye i frukt som mellommåltid :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...