Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor på denne tiden hadde jeg fortsatt 9 dager igjen til termin. Det regnet da også, men det var fordi jeg trodde jeg hadde tatt meg vann over hodet mens jeg ventet i nervøs spenning på det som skulle skje. Og i morgen blir hun 1 år. 1 år har gått! 1 år med latter, gråt, sang, kos, klem, litt frustrasjon, en anelse søvnmangel, bæsj, gulp, tenner og melk over det hele. 1 år har gått fra å være baby til å bli et lite menneske med fem tenner, to ben å stå på og med små hender som syns det er bedre å dra katten i halen enn det er å spise brød.

I morgen blir lykken fra i fjor 1 år ♥

http://vinterverket.wordpress.com/2010/04/23/fredagslykke/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint og koselig innlegg :)

Tenk at tiden går så fort. Min lille er nå straks 10 mnd og det er helt merkelig å tenke på. At hun snart er 1 år.

Nyt den siste dagen med baby :)

Skrevet

Liker!! For et herlig innlegg:)

Skrevet

Gratulerer med stor jente i morgen! Var innom bloggen din, utrolig artig skrivemåte :)

Skrevet

Herlig! :-) Masse gratulasjoner til ettåringen og hennes mamma!

Skrevet

Bah! Du fikk meg til å gråte litt.. så fint skrevet, og så sant. Min er 9 måneder idag, og jeg kan ikke skjønne hvor tiden har blitt av.

Gratulerer så mye med ettårsdagen til jenta di!

Skrevet

flott jente og blogg.

gratulerer med den lille... kan man spørre er det deg som het vinterflickan eller noe sånn før?

Skrevet

Tusen takk, jenter, og ja, tiden går utrolig fort. Nesten litt for fort av og til;)

Ja, het Vinterflickan før, men kom plutselig ikke inn på profilen min lengre og måtte lage en ny. Hrmpft!

Skrevet

Gratulerer med dagen til jenta di og til deg! :) nå ble jeg rørt, gitt. Det går så fort!

Skrevet

Gratulerer med den store dagen!

Sitter her også med tårer i øynene av dine vakre ord! Tenk så heldige vi er :-)

Håper dere begge får en deilig bursdagsfeiring og mange fine dager og år som kommer :-)

Skrevet

Ok... NÅ ga du meg skikkelig klump i halsen. Du uttrykker deg nydelig! Du burde absolutt fortsette å skrive :)

Gratulerer med dagen til den lille jenta di og til den stolte mamma.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Gatulerersmye til dere begge! Håper dere koser dere masse :)

Skrevet

Nydelig innlegg. Gratulerer :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen:)!

Har vært en herlig dag med min herlige 1-åring, familie, pakker, kaker, lek og morro. Alle gjestene kom seg velberget gjennom min første barnebursdag, bursdagsbarnet var strålende nøjd og nå: Vin i glasset og bena på bordet;)

Puh! Velblåst.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...