Snuskomrusk Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Sønnen min blir snart 4 mnd og jeg pumper melk og gir ham flaske. Han får 100-110 ml pr måltid, hvis jeg prøver å øke dosen, spiser han ikke opp. De siste ukene har han vært så utrolig urolig om natten, våkner ca hver andre time for å spise (mot normalt nærmere hver 3-4 time på dagtid), er dette normalt? Noe jeg kan gjøre? Kjenner det at jeg blir mindre og mindre opplagt for hver dag som går Håper noen har gjort seg noen erfaringer og kan komme med noen tips til oss
..snøklokke.. Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Kan jo väre så enkelt at han trenger mer mat, smakspröver av mild gröt kan jo gis nå, og om det hjelper er det jo bare å kjöre på med litt mer gröt for hver dag.. Kan höres ut som han rett og slett trenger noe mer enn melk i magen:) Ev grötpulver sammen med melk iflaske så blir det velling.
Ane Elise Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Hei, Er enig med innlegget fra "5", tror du skal prøve å introdusere litt grøt til sønnen din. For husk at han er i den "alderen" hvor han beveger seg og aktivisere seg mye mer enn tidligere og trenger derfor mer energi. Etter at jeg begynte å gi grøt til nurket, har han sovet mye lenger og bedre om natta Du får lykke til! Håper det ordner seg for deg snart
Snuskomrusk Skrevet 17. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2011 Takk for svar Jeg glemte å skrive at han sover kjempebra fra ca 18.30 til ca 02.30 (melk kl 22 og 01.30) men etter det er det han begynner å tulle. Da må jeg evt begynne å gi ham grøtmåltid midt på natten? Nå i dag er det morgen for ham kl. 04.45...'Vi har prøvd å legge ham senere om kvelden i håp om at han skal sove bedre og lenger, men dette har hittil hatt motsatt virkning. Gjesp!
..snøklokke.. Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 Nei, ikke gi han gröt om natten:) Det gir du som kveldsmat sammen med amming. Gröten sitter i litt lenger og kan gjöre at han sover lenger, men det er jo ikke noen garanti. Lykke til!
Snuskomrusk Skrevet 18. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2011 Takk igjen, grøt skal handles i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå