Gå til innhold

Til dere som har sex med utro menn: Menn som er utro har som regel også sex med kona!

Anbefalte innlegg

Det er visst slik blant mange at de tror menn som er utro, er utro fordi de ikke får sex hjemme med kona/samboeren, og/eller at de er ulykkelige.

Men det er vel heller slik at utro menn er utro fordi de kan, fordi de ønsker litt spenning og action - ikke at de er ulykkelige, de er faktisk ofte i gode forhold.

Ser så ofte kvinner som påstår her inne at elskeren deres har det så forferdelig hjemme, at han vil skille seg etc., får ikke sex., men statistisk sett er vel dette ikke tilfelle.

Bare for opplysningens skyld, ikke vær så lettlurte damer. :-)

Fortsetter under...

Ja utro menn får det til å høres ut som forholdet holder på ryke.

Da føler den andre famen at det nesten ikke er utroskap.

Forskning viser at hvordan menn har det på hjemmebane ha ingenting med om de er utro eller ikke. Det er et gen hos menn.

Damer derimot er lite utro i bra forhold og hyppig utro når forholdet hjemme skranter.

Ok... og hva er poenget ditt?

Er det mer greit at mannen er utro når han er lykkelig med kona hjemme?

Er det en trøst for dere bedratte kvinner at, ok så var han utro, men han har tross alt sex med meg OGSÅ...?

Tror ikke elskerinnene bryr seg nevneverdig i hvert fall:)

Annonse

Det jeg tror HI vil poengtere her, er at mange elskerinner tror de er den eneste ene for den utro mannen. Hadde de visst at mannen kommer hjem og har lidenskapelig sex med kona, med påfølgende kos etterpå (noe elskerinna IKKE får), så tror jeg ikke det hadde vært så populært å ha forhold til denne mannen. De færreste kvinner liker å dele på utstyret til mannen.

Stilig tråd.

Elskerinnene skal få oss til å tro de er nesten gudommelige som klarer å få en mann i et forhold til å være utro.

Men, hvis mannen vil så vil han, det er ikke du som har så mye makt som du tror. Mennene klarer fint å velge om de vil være utro eller ikke.

Er dritt lei å høre det der at jeg kan få alle menn til sengs greia, menn er ikke dumme. Sex er sex for menn, for oss er ofte sex følelser. Sex med følelser og lidenskap har han med kona/samboeren sin, ikke elskerinna.

hi hi jeg ler alltid godt når jeg leser innlegg fra elskerinner som mener de kan få hvilken som helst mann til sengs. Og - ja de har sikkert langt på vei rett - de kan nok få veldig mange menn til seng - men menn tar nesten hva det skal være enkelte ganger. Menn tar det som lar seg ta, og overkåte "elskerinner" er jo en lett match :)

Ikke det at jeg nå forvarer menn, og jeg har også full forståelse for de jentene som faller for gifte menn, og ikke selv ønsker å være elskerinner - dette innlegget er utelukkende en LOL til elskerinner som tror de er guds gave til mennene.

humre - det er klart det er drømmemannen når han av sin omtanke for sin "kommende" ekskone må vente litt med å fortelle henne for hun går igjennom en litt tung periode nå... bla bla

15:13

Hadde en kamerat en gang. Hans livsmotto var at "høl er høl, om det sitter i ræva på en hoggorm" Og høla benyttet han seg av. Han mente også at alle han bli gravide "om man bare trer en striesekk over hue på de værste".

Tja, jeg lo da, men har siden oppdaget at han nok uttalte livsfilosofien til veldig mange menn.

Så kom igjen damer, ta med striesekk!!!

Hvorfor tror dere damer at de som har sex med menn er ute etter ett forhold?

Sex er sex er vel greit at han er opptatt og ikke er ute etter noe mer.

Ikke alle vil ha ett forhold, men bare sex.

Annonse

Personlig så har jeg faktisk mindre problem med de veldig få kvinner som BARE vil ha sex med opptatte menn. De gjør mye mindre skade enn de som vil "elske ham resten av livet og ha barn med ham"

Sex er sex. Det kan jeg ikke føle meg truet av. Følelsesmessig utpressing er mye verre.

Hilsen kona her lengre oppe i tråden.

Det finnes jo unntak. Min nåværende mann (som da skilte seg fra kona) har ikke hatt sex med andre enn meg etter at han fikk et sexliv igjen. Hadde han hatt det kjempebra med kona og kun ønsket seg action og spenning hadde han neppe kastet henne ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...