Gå til innhold

Flere som har smerter under samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever å ha skikkelige smerter når mannen min og jeg har sex. Det er fryktelig plagsomt, og jeg skulle selvfølgelig ønske jeg ikke hadde så vondt. Det virker som at han er for stor, og at han dunker borti noe inni der. Jeg er 5+3 på vei. Nesten alle stillinger er vonde. Alt fra når jeg sitter oppå, til misjonær til bakfra. Er det noen andre som har det sånn? Jeg har ikke opplevd dette tidligere.

Smertene er liksom på innsiden, midt mellom navlen og åpningen. Ved hvert støt føler jeg at han kommer borti en kant der inne. Får noe som kan minne om menssmerter under og etter.

Noen som har noen tips til hva dette kan skyldes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har smerter? Heldige dere...

Skrevet

Hvis du får mens smerter under og etter sex ville jeg tatt en prat med legen. Er jo mulig han kommer borti livmortappen som blir irritert, vet ikke om dette kan være "farlig", men man skal nå i alle fall ikke tafse oppi der selv ved graviditet. Selv opplevde jeg at jeg var litt sår nå sist, vil tro det kommer av en soppinfeksjon, men smerter ville jeg ikke kalle det. Forrige svangerskap var alt som normalt hele veien :)

Skrevet

Takk for svar :) Altså, "dingsen" hans virker liksom lengre nå som jeg er gravid, om du skjønner. At han dunker borti noe der inne, som fører til at jeg får smerter i magen. Kan jo være livmortappen :/ Har allerede hatt en SA, og jeg ønsker jo ikke akkurat at det skal gjenta seg...

Skrevet

Hei! Kan være at du har bakovervendt livmor, da kan samleie til tider være smertefullt.... Ellers helt ufarlig! Det finner legen din ut ved en GU!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...