Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 min baby på 5 uker sover natten igjennom, og jeg lurer på om det vil fortsette eller om det rett og slett er for godt til å være sant nemlig... fingers crossed!!
hippmamma Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 min på 3 mnd sover fra 20.00 til 09.00 våkner kun for mat kl 05.30-06.00. Dette har han gjort siden han var 8 uker gammel Jeg er suuuper fornøyd med det! Innimellom klaffer det såpass bra at pappan kan mate han før han reiser på jobb. Han får bare mme, så det er veldig deilig for meg at jeg kan sove lenge innimellom Sliter veldig med bekkenet etter en tøff fødsel, så hopper ikke ut av senga akkurat. Får krysse fingrene for at dette blir en god vane!!!! ))
Gulljentene Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Min jente sover ennå ikke natten gjennom Hun er 4 mnd...Får stort sett mm, av og til en flaske mme når det passer seg sånn. Har hørt de sover bedre de som får bare mme. Men er kanskje en myte?
Noregsgard Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Vi begynte å få rutiner når han var rundt 3 mnd gammel, men han sov ikke rundt før han var 5 mnd Nå er han snart 8 mnd, og det hender fortsatt at han våkner i 3-4 tiden på natta og nekter å sove igjen.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Vi begynte med rutiner når han var rundt 3 mnd gammel om jeg ikke husker feil. Han er nå 8 mnd å sover fortsatt ikke rundt, merker det begynner å bli slitsomt, men heldigvis er det bare en liten fase
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Rutiner har vi hatt lenge, men sove natten gjennom har enda ikke skjedd tror jeg (hun er 6,5 mnd nå).... Begge jentene mine sov egentlig veldig bra om natta de første månedene av livet sitt, men etterhvert som det kom tenner, sykdom og diverse annet inn i bildet når de ble eldre, ble det mer urolig søvn om natta også gitt... altså at de våkner av andre ting enn sult, og at ikke puppen lenger er løsningen på alle nattlige problemer..
3 nøtter til Askepott Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 Min er 9 uker og sover stort sett godt fra 23.00 til 9.00, våkner kun 2-3 ganger når han vil ha mat og bleien må skiftes, sånn har han vært siden fødselen så vi får bare håpe det fortsetter sånn.
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 15. april 2011 #9 Skrevet 15. april 2011 Min gutt på 2 mnd har helt siden fødseln hatt 6-7 timer sammenhengende søvn (små oppvåkninger selvsagt, men roer seg selv). Får da mat og evt bleie og sover 3-4 timer til. Denne uken har han 2 ganger sovet forbi mating, og sovet fra 22-6 (8 timer). Vi har da stått opp sammen og han har vært veldig våken 1,5 times tid. Så smådubber han frem til 10. Storfornøyd, men gleder meg til vi kan legge ham litt tidligere på kvelden og allikevel sove til 6-7. Helt greit for oss å stå opp ved 6, pappan hans står opp ved den tiden og jeg er vant til det fra før når jeg jobbet. Han var rolig nattestid allerede i magen, så det er nok sant de de sier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå