Gå til innhold

Uggen og flyr på do.. Tegn på noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette som tegn på at det nærmer seg? Mener å huske at jeg ble sånn sist også. Kommer sånn små kvalme i bølger.. Også må jeg plutselig fly på do med litt løs mage!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei...har følt det sånn i par dager selv...håper ikke det er det for min del :) hun må bli i magenlitt lenger...hvertfall 3 4 uker til....er 32+1...venter nr 2.

men mange som har disse symptomene før de føder har jeg hørt. kvalme, diare, oppkast, varme..

Skrevet

Jeg var kvalm og løs i magen 4 dager før jeg fødte sist. Da fikk jeg 37+6. Har hørt det er vanlig fom 7-0 dager før fødsel, tarmen som tømmer seg naturlig.

Har opplevd det samme for 2 dager siden, så venter i spenning. Men lite annet som tyder på nærstående fødsel her gitt.. Er bare 37+1 også, så får vel smøre meg med tolmodighet.

Skrevet

hadde det sånn tirsdag og onsdag men sitter nå her enda;-) tror ikke det er godt å vite, forskjellig for allemann:-)

Skrevet

Håper det kan være et tegn på at noe skjer snart:) 3 dager til termin, og storesøster kom 2 dager før. Slimproppen har ihverfall gått for fullt her også! Venter i spenning, og håper på en smertefull natt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...