<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Noen som har opplevd dette som tegn på at det nærmer seg? Mener å huske at jeg ble sånn sist også. Kommer sånn små kvalme i bølger.. Også må jeg plutselig fly på do med litt løs mage!
feris *fødeklar :)* Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 hei...har følt det sånn i par dager selv...håper ikke det er det for min del hun må bli i magenlitt lenger...hvertfall 3 4 uker til....er 32+1...venter nr 2. men mange som har disse symptomene før de føder har jeg hørt. kvalme, diare, oppkast, varme..
maibaby i magen Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Jeg var kvalm og løs i magen 4 dager før jeg fødte sist. Da fikk jeg 37+6. Har hørt det er vanlig fom 7-0 dager før fødsel, tarmen som tømmer seg naturlig. Har opplevd det samme for 2 dager siden, så venter i spenning. Men lite annet som tyder på nærstående fødsel her gitt.. Er bare 37+1 også, så får vel smøre meg med tolmodighet.
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 hadde det sånn tirsdag og onsdag men sitter nå her enda;-) tror ikke det er godt å vite, forskjellig for allemann:-)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 15. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2011 Håper det kan være et tegn på at noe skjer snart:) 3 dager til termin, og storesøster kom 2 dager før. Slimproppen har ihverfall gått for fullt her også! Venter i spenning, og håper på en smertefull natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå