Gå til innhold

Hun Madeleine i Paradise.. hun er litt smålubben er hun ikke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hu har litt pupper, rompe og lår, akkurat som skikkelig kvinnfolk med et helt normalt kroppsyn..

VÆR SÅ SNILL og slutt med det jævla kroppshysteriet...bare fordi jenta ikke er mager så er hun smålubben????!!!

Annonse

Jeg synes også at hun er smålubben, selv om det er politisk ukorrekt å si det, men HELT akseptabelt å kalle tynne jenter for uattraktive beinrangler. Er av sistnevnte type selv, og er SÅ lei av at det skal være stuerent å kalle oss beinrangler, og si at vi IHVERTFALL ikke er tiltrekkende, mens man er grusom og kroppsfiksert hvis man kaller noen lubne.

Madeleine ser ut som en lubben liten gnager.

Siste innlegget var unødvendig.. Lubben liten gnager?! I alle dager har den jenta gjort mot deg siden du kan skrive sånt om henne. Er vel ikke hun som har kalt deg beinrangel?! Aner litt sjalusi her..

Å så jævlig bra som jeg føler meg, når dere kaller henne lubben. For jeg er større enn henne..

Er enig i at det er unødvendig å påpeke at tynne jenter ser ut som "beinrangler", når det er så uakseptabelt å kalle mer fyldige jenter for "tykke" eller "lubne".

Jeg er selv av den slanke sorten, noe som kommer fra naturens side. Er litt lei av å få det påpekt. Bare fordi jeg er tynn skal folk kunne kritisere utseende mitt?

Uansett, når det kommer til Madeleine synes jeg hun har en helt normal kropp, absolutt ikke lubben. Bare fordi hun har mer på kroppen enn de slanke jentene på hotellet blir det helt feil å kalle henne lubben mener jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...