Gå til innhold

alenemor i Oslo

Guro13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei. Jeg bor i Oslo er 33 år og venter mitt første barn i begynnelsen av januar. Jeg har venner og familie rundt meg, men ingne som er i samme situasjon som meg, og synes det er ensomt. Nå er det en stund siden du har skrevet her ser jeg. Men hvis du fortsatt er interesert til kontakt med andre som skal bli alene mødre er jeg veldig interesert :-)

Annonse

Hei dere kommende alenemødre!

Jeg har allerede fått barn, men da jeg gikk gravid var jeg med på føselforberedende kurst på Amathea. Det var gratis og gikk over 4 ganger og var kun for alenemødre. Etter at alle hadde født, møttes vi igjen med barn, og nå møtes vi annenhver uke på et sted som heter MARTE. Det er noe som røde kors driver. Der får vi gratis middag, og har en samtaleterapeut så vi kan snakke om ting som opptar oss. Det anbefales veldig!

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Hei :)

nå har jeg 2 mnd igen av svangerskapet.. :) dette her med fødselforberedsler og sån, hvor finns det? hade vatt kosligt og prate med noen som ska bli alenemor i oslo endten på msn eller facebook :) jeg er helt alene her i oslo, har meste delen av min familie i Sverige.. barnefaren vet jeg ikke om han kommer deltag så mye etter hun er fødd.. håper noen av dere svarer på dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...