Gå til innhold

Shaper/ hold in etter fødsel - hvor lenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at det hjelper å bruke hold in-truse eller annen form for shaper etter fødsel for å hjelpe magemusklene med å trekke seg sammen. Men lurer på: hvor raskt må man sette igang med det og hvor mange dager måtil om det skal virke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hørt at man ik burde presse magen med det første hvertfall...6 uker etter fødsel kan man bruke det har jeg hørt av ei jordmor som har fortalt ei venninne av meg. Man skal kun legge seg på magen for å hjelpe livmoren tilbake...ik gi det press visst...ammingen hjelper jo oxo til for at den skal trekke seg tilbake.

Skal spørre jordmor om det når jeg skal på kontroll til mandag.

:)

Skrevet

Jeg kjøpte korsetter før forrige fødsel, det funka ikke. Har nå kjøpt meg belly bandit. Jeg skal ta den på så fort jeg våkner dagen etter fødsel. Har inntrykk av at det er mye vanligere i andre land enn i Norge.

Skrevet

ang vanligere i andre land sier du...f.eks er selv fra tyrkia og der er det veldig vanlig å ha sånne belly bandit/noe greier de surrer rundt livet kort tid etter fødsel...er veldig vanlig i muslimske lang hvertfall...men her er de ikke så glade i at det blir gjort har jeg fått inntrykk av de fleste :) opp til hver og en, selv lar jeg det vente. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...