lykkeligmams<3 Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 det som er problemet mitt er at det er 6mnd siden min fødsel og i januar tok jg en p-sprøyte.. de siste ukene har jg følt meg ""KJEMPE"" gravid, og da mener jeg ikke morgenkvalmen elr noe sånt. sist svangerskap slet jg masse med smerter nederst ved livmoren, og kvelds kvalmen, og utrolig sulten konstant. har vært både på daglege vakta-ble bare bedt om å dra til fastlegen! dro noen dager senere til fastlegen-fikk bedskjed om å si ifra neste uke om jg hadde vondt for hun kunne ikke hjelpe meg.... nå er jg på gråten, ligger i fosterstilling av smerter, mens sambo prøver å stryke meg på kroppen.. bare gråter, og er veldig deppa, det er ingen som vil hjelpe meg, og om jg ikke er gravid er det noe veldig galt med kroppen min. hva gjør jeg nå?? veldig vondt å vite at ingen bryr seg om mine feil i kroppen, eller ikke tror meg. ps: tatt flere graviditets tester, men de har vært negative;(
Rafaella Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Jeg ville ringt legevakta nå i kveld, smør litt tykt på når du forklarer hva som er problemet. Du burde jo få bli skikkelig undersøkt, og hvis du forklarer hvor vondt du har bør de jo ta deg alvorlig!
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Herlighet, har de tatt noen prøver av deg i det hele tatt?? Det kan jo være alt mulig, alt fra nyrebekkenbetennelse til blindtarmbetennelse! synes det er rart at du bare blir sendt hjem uten noen skikkelig undersøkelse og forklaring... Ring legevakta ikveld, du skal ikke ligge å ha så vondt uten å bli undersøkt.
lykkeligmams<3 Skrevet 14. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2011 ja har vurdert legevakta, er bare så redd for at de ikke bryr seg de heller.. hehe blitt veldig opptimistisk her ja. nei de tok absolutt ingen prøver av, spurte legen om h"n ikke kunne ta gynekologisk undersøkelse på meg, men da måtte jeg sette opp en time neste uke for h"n var fullbooket en god stund fremover;( jeg er ikke så mye hos legen, så de vet at jeg kun kommer når det er noe galt.. men det hjelper visst fint lite. stakkars sambo han er jo livredd, prøver å si at jeg ikke har så vondt. men med ( 40.6) i feber hjelper det ikke hva jg sier.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Oi, med så høy feber hadde jeg dratt til legevakta med engang og KREVD å blitt sjekka!
Juni10 <3 og April12 <3 Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Hvis du har feber i tillegg til vondt i magen er det ganske sannsynlig at du har en betennelse av et slag. Ring legevakta med en gang. Hvis det er blindtarmbetennelse kan det være svært alvorlig om du ikke får hjelp tidsnok, den kan sprekke. Sier ikke at det er det, men for all del - ring legevakta med en gang. Hold oss oppdatert!
blablablu Skrevet 14. april 2011 #7 Skrevet 14. april 2011 Ring eller reis på legevakta.. men ikke si du føler deg gravid, for sjangsen for det er vel ganske liten, med tanke på at du tok p-sprøyte i januar, og at du har tatt negative tester- fins mange andre ting som kan gi kvalme og smerter i magen, det kan være alvorlig.. tror du ikke ble tatt alvorlig fordi du sa du trodde du var gravid...at det var grunnen til smertene dine og kvalmen.. mest sansynlig er det nok en annen grunn, og med så mye feber også skal du ikke se bort fra en eller annen infeksjon.. Visst grunnen skulle være at du er gravid så finner dem det ut.. jeg har lært en ting oppgjennom når det gjelder legebesøk..gi aldri legen diagnosen du tror det kan være..fortell legen symptomene dine, så blir du alltid tatt alvorlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå