TM 28 Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Sønnen min er 2 år 9 mnd. For over 1 år siden, gikk det skall av på begge fortennene hans, etter mye og langvarig tygging på diverse leker etc. Fikk det sjekket ut og han har ikke hatt noen problemer med de. Men i dag, i bhg, hadde han slått munnen på en sykkel når han falt... Noe som resulterte i at den ene av fortennene hans (som allerede er skadet), fikk et kjempehakk der hvor det hadde gått av en bit fra før. Han klager på vondt under mat og tannpuss, og jeg får så vondt av han Skal selvfølgelig ringe tannlegen når de åpner i morgen. men er det noen som vet hva som evt. kan gjøres? Han er jo så liten enda at jeg ikke trodde de gjorde noe før han ble litt eldre. Men han kan jo ikke gå med den tannen heller. Erfaringer anyone?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 De trekker tannen viss han har smerter.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 De ser det litt an om i forhold til om den er løs, misfarget etc... De har vel skrevet skademelding i bhg?? Det er viktig i forhold til om det blir noen senskader på tennene, for da får dere det på forsikringa til bhg
TM 28 Skrevet 18. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2011 Vi dro til tannlegen, og gutten min var superflink Men han ville ikke bli tatt bilde av, for mamma kunne ikke være med inn... Så vi får innkalling om 4-6 mnd for å sjekke tannen. Ikke mye vi kunne gjøre, annet enn å sjekke etter misfarging og sjekke tannkjøttet rundt tannen hver kveld. Og pensle tannen med Corsodyl i 1 ukes tid eller frem til han lot oss pusse der igjen. Det er vel den permanente tannen under, som de er mest bekymret for. Og ja - jeg sjekket med bhg, og de har skrevet skademld Så alt ordner seg jo, om det skulle bli noe senere. Han får litt ekstra sjarm på smile-bilder også nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå