Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Etter jordmors anbefaling, så blir det KS. Jeg hadde en god del komplikasjoner etter første fødsel, deriblant har jeg vært inne å operert nedentil pga. stor åpning. Dette er det nå redd for skal gå opp igjen, derfor blir det KS. Uff! Gruer meg litt, var ikke helt forberedt på dette, men samtidig gler jeg meg til å få en dato.
varuna Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 jeg skal ta mitt 3 ks i begynnelsen av mai. jeg har hatt lokal bedøvelse begge de 2 andre gangene og det har fungert fint,noe jeg råder deg til selv om det høres litt skremmende ut.-da får du iallefall med deg opplevelsen og pappan kan være med. dagen etterkeisersnittet er den værste og det er fryktelig å måtte ut av senga,men når du bare har kommet over den kneika går det mot bedre tider.-selv om det tar sin tid å komme seg skikkelig igjen.med min første tok det nesten et halvt år før jeg følte jeg kunne løfte og bøye meg uten at det var vondt i arret.(gikk fortere bedre med nr 2) det kipe er at man går glipp av alt det første døgnet.-ligger bare der som en grønnsak.når ungen er ute er det pappaen som får ha babyen på brystet og være med på veiing,måling,bleieskift,bading ol. men det er jo fint at de kan knytte sterke bånd på den måten da. lykke til
Second time mama 11.06.2011:) Skrevet 15. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2011 Takk for at du delte dette med meg. Det skal nok gå bra, jeg var bare litt uforberedt når JM ringte meg med disse opplysningene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå