prøverigjen:) Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 passet nevøen min i dag på 6mnd, og da kom det sannerlig råmelk ut av brystene:) man kan jo få det mye tidligere også men, koselig. tar det som enda et godt tegn på at alt går den rette veien.... andre med råmelk, hvor tidl.fikk dere det?
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Denne gangen begynte jeg vel å lekke rundt uke 30. Omtrent det samme sist gang, og første gangen lakk jeg fra omtrent uke 25! Syns det godt kunne vente til det blir behov for melka jeg da!
imiathiel Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Heihei! Godt å høre det er flere;)jeg fikk nemlig melk i uke 26..er nå i uke 29 og det kommer enda..hadde et lite opphold på noen dager, men stadig vekk kommer det litt.Trodde ikke det skulle komme så tidlig!
imiathiel Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Heihei! Godt å høre det er flere:)her kom det melk allerede i uke 25, nå er jeg i uke 29 og det kommer litt nå også! Hadde et opphold i noen dager,men det lekker stadig vekk. Trodde ikke det skulle komme så tidlig!
♥ Smurfen ♥ Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Je husker ikke helt hvilken uke men det er sikkert over en mnd siden jeg fikk dette, kanskje til og med 2.. Jeg er 30 uker nå Jeg ble kjempe glad for at den kom så tidlig for jeg har operert brystene og var livredd for at de ikke skulle virke.. Heldigvis har det ikke vært masse og forvinner og kommer igjen litt. Godt å vite at våre fungerer som de skal hehe
Eeyore Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Med første fikk jeg rundt uke 22. Nå fikk jeg før ultralyd, uke 15 eller 16.. Går rundt med bind i bh'en for å samle opp, det lekker i ett! :@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå