Gå til innhold

Hva skal vi gjøre med DiB, for å få siden slik vi brukere gjerne vil ha den.

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på BiM og DiB nå siden 2003. Jeg bruker en god del tid her inne, og trives egentlig med det.

Når jeg begynte kunne man velge å være anonym på alle sidene

Når jeg begynte hadde sidene en veldig god søkefunksjon

Når jeg begynte var det ikke store problemer med treeghet i systemet

Når jeg begynte var det ingen facebook link (var heller ingen facebook)

Når jeg begynte var det heller ingen reklame banner midt i trådene.

Det er jo helt klart mulig å få det til, det er johelt klart mulig å få tilbake de tigene som faktisk fungerte helt fint.

Hva er det de holder på med, hvorfor i alle verdens dager skal de ødelegge ting. hvorfor spør de ikke oss brukerene om hva vi vil ha, og hvordan vi vil ha ting?

Om vi alle skal måtte flytte på oss, til et annet forum, er det greit at vi gjør det sammen, som en stor protest, at vi blir enige om mammanet.no eller om babyverden.no

Uten at vi alle er enige om å gjøre det samme får det ingen effekt. Jeg har myst litt på babyverden.no og syntes ikke den siden virket like bra, og det var et litt gammeldags system på det, lite sjwong, skal titte på dette mammanet.no snart

Hva vil vi ha? Hva gjør vi brukerene når produktet vi likte ble ødelagt. Det er jo vi som er selve produktet, så vi kan jo bare finne oss en ny side. Det er vi som gjør siden bra eller dårlig, her er jo ingen redigering, det er vi som er vara! Hva gjør vi?

Fortsetter under...

"Når jeg begynte kunne man velge å være anonym på alle sidene"

Dette er et punkt vi brukerne selv har ødelagt med all drittslengingen, trollingen og mobbingen som har foregått på diverse forum.

"Når jeg begynte var det heller ingen reklame banner midt i trådene"

Bruk Firefox med Adblock. Problem: Løst.

Jeg har firefox fra og med i dag. men det skal da ikke være nødvendig å skifte nettleser for å unngå irriterende reklame. Redaktørene her skulle da kunne høre på oss brukerene, og slik kutte ut den reklame stripa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...