Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Når går det over stokk og stein. Reklame mellom innleggene? Tuller du?!

Nei, det var på tide jeg fant meg et annet forum, og dette var et greit spark ut av DIB. Synd at stormannsgalskap skal ødelegge en i utgangspunket fin side.

Fortsetter under...

Vi forstår frustrasjon rundt annonsering. Jeg kan fortelle deg at når vi la på pluggene (3 små annonser) i forumtråden så har vi samtidig fjernet 6 annonseplasseringer i høyrekolonnen. Hvordan siden laster har også endret seg og ved målinger så går også dette raskere nå enn før.

Som tråden også sier så er det annonser som betaler for sidene. De tre annonsene som det er snakk om her er et nytt format. Om de skal ligge der hele tiden avgjøres om det er solgt inn noe på dem. Akkurat nå er de på "default". Det blir selfølgelig en balansegang hele veien og vi ønsker å tilfredstille alle så godt som mulig. Annonsører som brukerene våre.

Se..mangel på respekt hos dem som kjører denne siden for oss som brukere.

I tillegg går det IKKE fortere å få inn sidene. Jeg brukte nettopp 10 minutter for å svare på et innlegg. Tragisk.

Folk kommer aldri til å trykke på de annonsene.

Dere burde skamme dere. Hadde aldri problem med reklamene før, klikket faktisk på dem innimellom hvis jeg så noe interessant eller kjedet meg, men nå er det en prinsipp sak.

Annonse

Gjest Persille☠Kadalma

Jeg har ikke hatt et problem med reklameringen, synes det er helt greit.

Men så lenge det ligger annonser MIDT i tråden, kommer jeg til å holde meg unna, for det var forferdelig irriterende!

På tide å komme seg bort etter 6 år uansett. Ha det fint!

Jeg legger ikke engang merke til hvilke annonsører som har de tre annonsene, for de irriterer meg sånn at jeg bevisst lar være å se på dem og klikke meg inn på dem. Så for min del er de ihvertfall ikke tjent med den annonseplassen.

Jeg har vært her i (for) mange år, og jeg syns det er helt utrolig at de viktigste for dere er annonsørene og ikke brukerne. Dere kommer til å miste mange brukere på den annonseplassen (på samme måte som dere har mistet mange brukere ved tidligere problemer) og jeg kan ikke se at det skal lønne seg for annonsørene?

Hei

Mange har reagert på det nye annonseplasseringen. Vi liker ikke at folk blir irriterte og er veldig opptatt av å høre på dere. Derfor kommer vi til å gjøre noe med det.

Takk for at dere sier fra klart og tydelig. Det er veldig kult.

Hilsen

Jan Thoresen

redaktør klikk.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...