Gå til innhold

Noen fra Bergen(Fyllingsdalen)???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor i fyllingsdalen. Jeg har vært en god del hos jordmor allerede pga bekymringer.( har mistet 3 ganger før.) Først gikk jeg til en som het Bodil på Oasen,men hun er IKKE til å anbefale, så jeg byttet til en som heter anne grete,(også på oasen)har bare vært hos henne en gang, men da var jeg fornøyd:)skal dit på mandag,gleder meg:) Jeg vet at hun tredje jordmoren på oasen(tone jenny) og er kjempe flink, har venninner som anbefaler henne:) vet og at det er en jordmor på varden som skal være fantastisk, men da må du ha fastlege på varden legehus. håper det var litt til hjelp? ble litt mye dette her:)

• 2 uker senere...

Så bra at jeg kunne være til hjelp da:) Før var det bare en jordmor der,nå er det 3, me de er der forskjellige dager i uken tror jeg. Bare IKKE gå til Bodil,hun foreslo å bruke urin til dagkrem,ikke helt normalt vil jeg tro,hehehe:) Har du fått jordmor der nå? Mandagen ble kjempe fin,fikk høre nydelige hjerteslag fra babyen,og alt var fint:) Masse lykke til til deg:)

Annonse

Beklager at jeg er så treig med å svare! Er ikke så ofte inne her :S Men tusen takk igjen for tipsene ;) Har ikke fått gjort noe med det ennå :S Men må vel få rumpa i gir snart! Mitt i eksamenshe*****, så mye å styr.. håper jeg får jordmor i det hele tatt nå da, siden jeg e så eint ute! Dette blir min første ja :) Har termin 26 oktober :) Du da?

Uff det kan ikke være enkelt med eksamener og graviditet samtidig. håper du er i fin form da:) Jeg har også termin 26 oktober :) Skal snart på ul på kk,så da får jeg vel en mer presis termindato. Da er du 15 uker da, ja da bør du kanskje kontakte jordmor snart,hehehe ;) Har vært der 4 ganger allerede jeg... dette blir mitt andre barn:)

Uff det kan ikke være enkelt med eksamener og graviditet samtidig. håper du er i fin form da:) Jeg har også termin 26 oktober :) Skal snart på ul på kk,så da får jeg vel en mer presis termindato. Da er du 15 uker da, ja da bør du kanskje kontakte jordmor snart,hehehe ;) Har vært der 4 ganger allerede jeg... dette blir mitt andre barn:)

Da har jeg fått time hos Tone Jenny :D Men hun jeg snakket med sa at det ikke var nødvendig å gå til jordmor før i uke 24 så jeg har time i juni.. Lenge til, men men :) Var litt redd for at jeg ikke skulle få time i det hele tatt siden jeg er så seint ute, så jeg e egentlig bare fornøyd med å få komme til :D

Kombinasjonen eksamen og graviditet har gått veldig bra hittil.. Var veldig kvalm før eksamenskjøret startet, men det er heldigvis gått over.. Men nå har jeg begynt å få bekkenløsning!!! Trodde ikke det gikk an å få det så tidlig! Men går nok fint det og :)

Grattis med ditt andre barn da :) Dette blir mitt første så jeg e jo helt blank på det meste :S Godt vi har internett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...