Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg vet det er mangen som har smme symtomer som deg som mister og som beholder...

No spår ikke eg deg siden fødsels dato ikke er på, men det eg føler er at du er på vei til å miste spiren.. :( Men det er det eg føler, ikke spår...

Når det gjelder å miste eller ikke så kan alt forandre seg fra dag til dag.. Men får ennå ikke inn noe annet enn at du kansje engster deg litt for masse..... Eg spår ikke en garanti på 100% rett svar... Det krever mye energi og masse tid noe eg ikke kan ta meg tid til her på BIM...

Men får opp at dette nå kan kansje gå i feil retning enn du har belaget deg på...

men vil du ha et korekt svar må du ta UL eller få hjelp fra noen som kan garantere deg en korekt svar

jeg skalå ul i dag klokkaett. trenger å få et svar før påske kjener jeg. Er veldig lei meg siden jeg trodde jeg skulle bli mamma innen 2011...

kort oppsummert av det du ser er at det går galt denne gangen ( også:() ???

jeg skjønner så veldig godt at du ikke kan garantere100% rett svar;) spådde en del he inne selv for et par år siden, så jeg kjenner til alt sammen. har lagt spåingen litt vekk for en stund, men tar det kanskje opp igjen når jeg kommer til meg selv igjen,.. dette slitet med å prøve å bli gravid og nå prøverør har tatt knekken på alle kreftene mine....

hvis du får tid og lyst får du inn noe ny graviditet på meg??? Måtte vente i over tre år på denne positve testen:( Så veldig trist og få det konstatert om noen timer...

Uansett tusen takk for all tiden du bruker her inne.

klem fra meg

Annonse

ikke ta sorgene på forskudd:)

si til deg selv dette skal bli bra... Eg får opp mai på deg, men vist dere ikke greier det på egenhånd så vet eg ikke hva som skjer i mai på deg :P Er også noe som surrer i juni men får ikke noe annet enn det opp .. :)

lykke til på UL så håper vi alt er som det skal :D

eg får inn at det har gått litt feil vei dette, men for 3 dager sidenvar alt bra..

Men har et snev at den gode følelsn også, men kan se mer på deg i kveld evt hva som ligger å venter.. da har du nok et svar som er 100% slik at eg slipper å la det ligge i bak hodet da eg spår :)

er så takknemlig for at dere svarer meg. siden det er få som vet om graviditeten dette så er dette forumet gull verdt for meg fasitsvar får man ikke, men håp, gode ord og omtanke hjelper så godt når man føler at man gang på gang møter motgang.

Jeg tenker også på alle de andre som opplever det same som meg,eller andre triste ting og håper at vi alle kan smile til verden en dag i ren lykkers:):):)

Annonse

Ingen spontanabort !!!!!!!!!!! Så fostersekk, plommesekk:):) Altfor tidlig åse noe forster sa gyn. Og klinikken sa det samme. jeg er akkurat der jeg skal være, og det kom ikke noe blod fra fostersekken, så det er mest sannsynlig hormonelt!!!!

FORTSATT HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅP.

hjertelig takk for støtte jenter. dere er er fantastiske....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...