♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Altså, seteleie... Jordmor sa jeg ikke skulle bry meg om dette nå, siden det er tidlig, og hun fort kan snu seg. Har veldig mye kynnere og smerter nederst i magen pga dette, og mye spark nederst i magen. Er det noen her inne som babyen er i seteleie, enten rundt 30 uker, eller senere i svangerskapet? Eller som har snudd seg?
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Hm jenta mi snur på seg mange ganger til dagen. Det er veldig tidlig enda, er jo de som snur seg i uke 34 osv så tviler på at du trenger å bekymre deg. Jeg kjenner både spark opp mot ribbeina og langt ned i bekkenet, så trodde de hadde god plass der inne enda. Men det er vel sånn at de kan feste rumpa, slik som hodet? og da er det vel enderledes, for da snur dem seg vel ikke igjen
tina 79:) Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Lillebror lå i sete til god ut i uke 37 (tror jeg var 36+4 eller noe), så snudde han seg, så du trenger ikke å bekymre deg enda
karolineb Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 hei.. har termin to dager etter deg og har en liten mark som også sitter i bekkenet, han har hodet oppunder ribbeina og ligger skrått over magen med beina på motsatt side i magen nederst og rumpa plassert godt nedi bekkenet..med forrigemann så lå hun i tverrleie helt til uke 36 og jeg hadde masse vonde kynnere og det var skikkelig ubehagelig når hun bevegde seg, men hun snudde seg riktig vei og festet hodet når fødselen startet:) så er nok ikke noe å bry seg om ennå, men jeg tenker samme tanken selv og er en smule bekymret siden jeg har lyst til å føde hjemme denne gangen!
StoltHønemor<3 Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Jeg er 29 fullgåtte i dag og jeg har en baby som ligger mye i tverrleie.. Kjenner det krafses fælt nedi bekkenet så han sitter mye i mellom
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Jeg var hos jordmor i uke 33, da lå bebisen i en mellomting av tverrleie og hodet ned. Men hodet var på andre sida enn det var dagen før. Her turnes det heftig, og jeg både ser og kjenner hvordan den ligger når den ligger i tverrleie. Jeg er andregangs, og jordmor sa at det ikke var noe å bry seg om hvordan den ligger nå, for det kan endre seg mange ganger før den vil ut likevel. Men kjenner jeg er litt stressa på det, for forrigemann la seg med hodet ned i uke 28, og lå sånn resten av tida.
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 min satt i sete til slutten av uke 36, så snudde han seg:-) å har holdt seg rette veien etter det:-) men ja veldig ubehagelig når di driver å sparker nedover, det var en lettelse når han endelig snudde seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå