Gå til innhold

ditt, mitt och nu vårt...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hej!

Jag har precis funnit ut att jag är gravid sen tidgare så har vi en gutt och en jenta på var sitt håll och jag och min kära har varit tillsammans i nästan ett år.. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag har mött mannen i mitt liv.. Jag är 30 år och dottern min är 5 år, jag blir nu livrädd på tanken att bli ensam med två ungar eller att om jag tar en abort, att jag aldrig kommer över det och att förhållandet blir lidande. Alla tankar snurrar i mitt huvud vet varken in eller ut. Barnefar säger att han inte tror att detta är rätt tidspunkt, att han inte är klar för att få ett barn till men sliter med tanken att om jag gör en abort att temat "skaffa barn sammen" kan bli tabubelagt.. han säger samtidigt att han alltid skulle finnas där för barnet om jag väljer att bhålla men att han inte tror atth an klarar av att vara det stöd som jag kan behöva under graviditeten och att han är livrädd för detta.

Jag vet inte vad jkag ska tänka eller inte tänka och den 28/4 så ska jag till legen för att få en tid för abort..

vad gör jag och hur sorterar jag tankarna??

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...