Gå til innhold

Alternativer til Dinbaby? - Andre nettsider?

Anbefalte innlegg

Har hengt her siden jeg ble gravid med første barn for 8 år siden. Har syntes det har vært greit å drøfte små og store problemstillinger, søke tips osv. rundt barn, hus og hjem, aktiviteter osv. Begynner nå å bli ganske lei av å bruke tid på å vente og vente på at siden skal lastes ned, komme inn på innlegg med fem svar der ingen svar vises osv., og nå kommer i tillegg enda mer reklame...

Tenker at jeg har lyst til å finne meg et nytt forum, som fungerer bedre - og kanskje har litt bedre miljø på kjøpet... Liker anonymiteten, så vil gjerne ha en side der man har mulighet for å være anonym ved behov.

Har barn i barnehagealder og tidlig skolealder.

Hvilken nettside/forum anbefaler dere meg?

Fortsetter under...

Ja, signerer hun over her.

Mammanett og babyverden!

Jeg har lenge tenkt å heller begynne og henge der. Her inne er det bare pes å få og pepper uansett hva man spør om.

All denne reklamen var sparket i ræva jeg trengte!! Tusen takk dere som styrer dinbaby! Nå klarer jeg endelig å komme meg ut herfra! :-)

Annonse

Annonse

Orker ikke arbeidet selv, men er helt klart med om noen gidder. Jeg er jo allerede på blogspot, så om noen starter noe der er jeg definnitivt med. :)

Finnes Mange sider der ute.

Www.minmage.no er en fin side men lite trafikk på forumet.

Det kan jo dere her fra dib overta. Liker meg der men må ha min daglige dose med aktivt forum her.

Men etter de skviset inn masse reklame til og med i forumet er det nok.

Bli med over til minmage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...