Gå til innhold

Webmaster!

Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Det er for så vidt greit å ha den reklamen under hovedinnlegget, for etter en tid her inne blir man kjempeflink til å ignorere reklamen. Så dere tjener ikke så fryktelig mye mer på det. MEN; problemet med all reklamen er at den gjör sidene siruptreige! Spesielt når mesteparten er flashreklame! Jeg har mistet mange innlegg ved at sidene henger seg opp, man får ikke frem svar för dagen etter og noen ganger får man verken logget inn eller ut. Jeg forstår at dere trenger inntekter for å drifte sidene (hadde dog forventet litt mer aktivitet fra moderatorer, regner med dere lönner dem fra reklameinntektene?), men dette begynner å bli helt latterlig. Dere må ikke skremme bort alle brukerne, la oss drukne i reklame slik at ingen orker å väre her, for da blir det jo ikke mange kronene å tjene, blir det vel?

Selve forumlösningen er håplöst gammeldags, og er sikkert medvirkende til en del av tregheten. Har sett diskusjoner tidligere om at brukerne her önsker å beholde den, men kanskje hadde man vunnet mer brukervennlighet om man gikk over til andre, mer oversiktlige forumlayouts. Det handler bare om hva man er vant til.

Men men, det vi egentlig synes er helt på jordet her, er at sidene henger seg opp flere ganger i uka. Plutselig kommer man ikke inn på hovedsiden engang! Er man nå så heldig at man kommer seg inn, OG får logget seg på, får man farsken ikke lest alle innleggene heller. Det kan stå at det er fem svar på en tråd, men bare ett vises. Så alt er veldig hips om haps her, virker särdeles lite profesjonelt. Hadde jeg värt annonsör her hadde jeg jammen tenkt meg om to ganger för jeg ville satt mitt navn på denne siden. Kanskje noe å tenke på?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...