Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var innom på sykehuset idag for sjekk av beina for jeg har veldig kraftig vannannsamling i beina.

Di vil helst ikke sette meg kunstig i gang fordi det endte i hastesnitt sist gang, men som legen sa hun kunne undersøke meg og tøye meg.

Var ubehagelig men ikke så vondt som jeg skulle trodd, sjekket meg og da var livmortappen min komt frem, den var begynt å flate ut..bare 1 cm igjen på å være helt utflatet og jeg hadde 2 cm åpning :))

Som jeg sa til henne, så har jeg en del vondt i ryggen for tida, hun mente kroppen min jobbet godt... men di kunne prøve å hjelpe meg igang liksom pga vannet i beina og kraftig bekkenløsning :))

så nå sitter jeg her da med litt småvondt innimellom :)) hvis det ikke skjedde noe i løpet av denne helga skal jeg tilbake for mer tøying på mandag

Mandag er foresten dagen jeg har mens termin, ul termin er 6 mai

Ha en flott dag videre alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håper det skjer noe snart for din skyld =)

Kan jeg spørre hva de gjør ved tøying?

-har en god del vann i kroppen selv..

Skrevet

Er vel kanskje jeg som kaller det for det bare, men hun var inne og løsnet på hinnene rundt livmortappen..for å irritere den litt liksom... se om hun kan sette noe i gang..og det har det tydeligvis gjordt..for nå har jeg rier ..ikke så tette enda..veldig vondt i ryggen, og slimproppen har begynt å gå

så blir spennende å se om det bygger seg opp til noe mer eller bare dabber av igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...