Gå til innhold

slimproppen( sorry detaljer) :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. er 38 + 3 idag. var nettopp på do (nr2) og da presset jeg naturlig nok litt pga hard mage.. men da når jeg skulle tørke meg så var det MASSE slim på papiret!! ikke noe blod i det, bare masse kjukt slim. på str med ei spiseskje hvis d går ann å si:-/

tørket meg flere ganger og måtte det for å bli "tørr".. har i flere uker hatt en del utflod,men det har ikke vært i slike mengder!! kan det være slimproppen dette da? forrige gang startet fødselen med rier, og jeg så aldri noe slimpropp... vet at fødselen ikke trenger å starter før opp til en uke etter slimproppen har godt,men kjente jeg ble veldig nyskjerrig nå, og irriterre meg litt at jeg er i tvil.. mange jeg leser om er helt sikre på at det var proppen liksom! :-) noen med erfaring å dele?:-)

igjen, beklager detaljer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg høres dette ut som slimproppen ja, den kan enten komme litt og litt sånn at man ikkje merker det, som en hard klump eller som du beskriver, mye tjukt slim som kommer (ifølge mi venninne som er jordmor;) ) Sist hadde eg en tydelig stor fast klump som kom, var ikkje i tvil da, dette ca 1 uke for termin, fødte 10 dager over. Nå er eg 5 dager over, men har ikkje merka noe til noen slimpropp ennå, så enten har den gått gradvis ellers er den enda på plass?

Skrevet

takk for kjapt svar:-) vanskelig å forklare,men husker når jeg hadde eggløsningsslim så var det slik at det kunne trekkes mellom to fingre pga tykkelsen, og dette var VELDIG mye tykkere! har som sagt ikke sett liknende:-) fikk snuppa 2 uker før, så går jo med et lite håp om å møte lillemann snart:-) legger meg om kvelden, og håper det starter påfølgende natt;-) utålmodig, nja, kankskje litt;-)

Skrevet

Til dere andre som slimproppen har gått på som kjenner igjen det jeg har forklart her?:-) og hvor lenge etter har fødselen startet??:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...