09+11+15 <3 Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Jeg har nå rota bort både mannens og mitt bankkort, jeg håper det ligger på jobb. Jeg vet aldri hvor tlf min er. Og i går satt jeg på kafe og kunne ikke huske hvor mannen min sa han skulle eller når han ville være hjemme igjen. Litt flaut og ringe og spørre om akkurat det samme som jeg spurte om for en time siden. Jeg glemmer absolutt alt om dagen. Har jeg fått demens eller hva skjer?
NostraStoria Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Det er veldig vanlig, hehe. Sånn er det når en går rundt trøtt hele dagen! Etter du har født så kalles det ammetåke, noe vi har til ungene er 18
Lene~mor til tre Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 JA! Igår klarte jeg å rote bort nøklene mine så jeg måtte gå til jobben til gubben for å få hannes nøkler sånn at vi kom oss hjem/inn hehe :/ Føler meg ganske vimsete og surrete å glømsk når det gjelder andre ting å, jeg pleier ikke å være sånn... Er vel gravidtåke vi har da
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Off ja det er håpløst. Går ofte inn på kjøkken eller i stua osv og har allerede glemt ut hva jeg skulle, og tror kjørelæreren begynenr å bli "litt" lei av alle usvingene mine. Glemmer jo ut hvor vi skal hehe.
mim26 Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 hehe den berømte gravid hjernen som da går over i ammetåke, som igjen ikke gir seg på flere år... :S hehe
Lunapuna1985 Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Jammen godt det ikke bare er meg da.... Jeg er helt fullstendig håpløs, og synes det er veldig leit når jeg glemmer avtaler med andre, eller ting jeg har lovet andre. Har f.eks rotet bort min og samboers lommebøker en hel helg, hadde puttet de i garasjen :S Leter etter mobilen selv om den ligger i lomma. Husker aldri hvor husnøklene er, eller hvor bilen er parkert. Jeg har huskelapp for ALT for tiden, men klarer likevel å glemme!
09+11+15 <3 Skrevet 15. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 15. april 2011 Godt det ikke bare er meg, jeg får begnnemed huskelapper jeg å tror jeg. Skremmende tilstand.
Gjest Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 Ja, godt vi er flere. Jeg er advokat og to ganger i løpet av ei uke har jeg kommet uten saken jeg skal aktorere i retten. Den ene gangen kom jeg med en sekk full av barnehageklær. Ungen måtte varme seg på sakspapirer i barnehagen den dagen...! Føler meg som en glemsk Tårnfrid om dagen altså!!!
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 15. april 2011 #9 Skrevet 15. april 2011 hehe...jeg har også tustet veldig mye i det siste..glemt å møte i bursdagsselskaper å sånt..uff. Tlf må jeg stadig lete etter:)
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 15. april 2011 #10 Skrevet 15. april 2011 Jeg har en huskelapp på døra med ting jeg må huske å ta med meg før jeg går ut! Hvis ikke så glemmer jeg det meste!
a9kapia Skrevet 15. april 2011 #11 Skrevet 15. april 2011 haha, kjenner jeg SÅ igjen. Må skrive opp absolutt ALT, ellers så er det glemt i løpet av sekunder. Vanligvis så er jeg både organisator og huske-mester for både meg og samboer, men nå går alt i surr! Haha, åsså kan jeg sitte å snakke med noen, men midt i samtalen så glemmer jeg hva vi snakker og og hva jeg skulle til å si... det er helt forferdelig! Men jeg er vel unnskyldt. Må bare le av meg selv noen ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå