Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår ligger alltid med armene opp langs hodet når han sove om natten. Dette resulterer i iskalde hender på han. Vi har det rimelig kjølig på soverommet, sikkert under 18 grader. Regner med at det ikke gjør noe egentlig, men han blir så skikkelig kald. Han er varm ellers på kroppen Burde jeg skrudd opp temperaturen et lite hakk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du på han om natten? Og hvor gammel er han? :) Pass på at han ikke får trekk på seg forresten. Det er enkelte som har mini liggende i senga si rett ved vinduet som står åpent. Litt under 18 grader på soverommet er en fin sovetemp det :)

Jeg tror ikke det gjør noe at mini er kald på hendene så lenge han er varm og god ellers på kroppen :) Han pleier ikke å sparke av seg dyna eller noe slikt? Da selger de tynne "soveposer" på H&M som er ganske geniale. Det er nok oftere vi har for mye klær på miniene våre på natta enn at vi har for lite. Følg mamma-magefølelsen din.

:-)

Skrevet

Så lenge han ikke blir plaget av det har det ikke noe å si. Men vi måtte tre på sokker (bedre enn votter for de er videre og derfor varmere, pluss at de sitter bedre) på jenta vår når hun var baby for hun ble litt kald og våknet. Lillegutt derimot kan bli veldig kald men ligger å snorker for det :)

Skrevet

vi brukte votter på snuppa i vinter:). Når ho begynte å dra de av så festet jeg de med en liten bit medisintape i pyjamasen:)

Skrevet

Han er 3 mnd gammel. Jeg har på han pysj, surrer et ullteppe (hjemmestrikket som ikke er for varmt) rundt ham og dyne oppå. Han sparker ikke av seg dynen om natten og virker ikke som at de kalde hendene plager ham.Vi har ikke vindu åpent om natten heller så han ligger ikke i trekk. Er nok bare jeg som er litt "hysterisk" tenker jeg. Ikke lett å være mamma for første gang :)

Takk for svar hvertfall

Skrevet

Hei! jenta mi var også kald på hendene,jeg spurte helsesøstra men hu sa at det ikke hadde noe å si.så lenge hun var varm på resten av kroppen. Vi har 18 grader på soverommet!

Skrevet

Hysterisk er du ikke :) Du bare vil det beste for den lille. Og hva er vel bedre enn det? Førstegangs her også.

Jeg synes det høres ut som mini koser seg selv om hendene blir litt kalde. Bare vent til han blir litt større og beina er som to propeller under dyna. Da må du nok til med litt ymse for å få dyna til å ligge på, hehe.

Skrevet

Akkurat det gjør min også. Men han har helt fra begynnelsen sparket av seg dyna også, og ble kald over hele seg.

Det jeg gjorde, var at jeg faktisk la han i Voksi-urban posen sin oppi senga, og det fungerte bra! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...