Gå til innhold

Er det viktig for deg at partneren din syns at du er den mest attraktive?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Saken er vel at det alltid vil være mer attraktive damer. Uanett hvor pennman er.

Jeg er litt sånn som deg. Og blir flau og irritert når mannen min er mer fiksert på den heite dama på nabobordet.

Han sier klokelig ingenting. Men kjenner godt ticsa han får når det er ei sexbombe i rommet.

Retter på klærne, smugtitter og svetter.

Jeg er ei helt normal jente, som verken er veldig pen eller stygg. Jeg er fullstendig klar over at veldig mange jenter er penere enn meg. Og det syns nok mannen min også.

Men han valgte meg, og det er det viktigste! :)

Jeg bryr meg ikke så mye om det, og spør han heller aldri. Ber han ikke måle utseendet mitt opp mot andres, for det er å be om å bli såra. Hadde han sagt hele tiden at noen var penere enn meg, hadde jeg sikkert blitt lei meg og såra, men så dum er han ikke.

Jeg vet også at han ikke hadde vært sammen med meg om han ikke syns jeg var pen og omvendt, så overfladiske er vi begge to. Men han kan jo fint synes noen andre er pene, søte, vakre, hva som helst, fordi det er menneskelig å sette pris på vakre ting. Jeg kommenterer jo også hvis jeg ser ei pen dame eller mann på TV'n eller gata, så da er han fri til å gjøre det også :)

Vil dele med dere en litt søt historie, om foreldrene mine. De begynner jo å bli litt opp iåra, og både livet og tre barnefødsler har vel satt sine spor på min mor. Men min far er fremdeles hellig overbevist om at alle andre menn er ute etter kona hans fordi hun er den vakreste i hele verden.....

Det synes jeg er søtt.

Annonse

Jeg er 100 kg og høygravid. Så klart finnes det kvinner som er mer attraktive enn meg, og jeg er ikke såpass naiv at jeg nekter å se det.

Vi er åpne med hverandre sånn sett.

Kan godt gå på gata sammen, og gi enkelte menn lengre blikk enn andre, samme for ham med kvinner.

Vi tar det på en spøkefull måte, kan for eksempel finne på å si

"Skal jeg eller du spørre om trekant?"

Har også spurt ham om hvem andre enn meg han fantaserer om når han koser seg alene.

Han svarte, og jeg sa hvem jeg til tider fantaserer om.

"Han er jo ikke så ille, han da" lød svaret.. :o)

Verden er jo full av smellvakre kvinner, og jeg ville nok ledd meg skakk om han prøvde å overbevise meg om at jeg er finere enn for eksempel hans store favoritt Jessica Alba ;o)

Men det er helt ok. Han elsker meg for både innpakning og innhold :o)

Da vi møttes jobbet han som dørvakt, og sto hele kvelden og sjekka legg hos unge damer med pene pupper, bar rygg, korte skjørt, nydelige fjes, fantastisk hår osv.

Men det er visst bare jeg - med mummitrollkroppen min - som får ham til å glise forelska ;o)

Verden er jo full av smellvakre kvinner, og jeg ville nok ledd meg skakk om han prøvde å overbevise meg om at jeg er finere enn for eksempel hans store favoritt Jessica Alba ;o)

Men det er helt ok. Han elsker meg for både innpakning og innhold :o)

Da vi møttes jobbet han som dørvakt, og sto hele kvelden og sjekka legg hos unge damer med pene pupper, bar rygg, korte skjørt, nydelige fjes, fantastisk hår osv.

Men det er visst bare jeg - med mummitrollkroppen min - som får ham til å glise forelska ;o)

Men kjære deg, HI. Går du rundt og tror selv at du er den mest attraktive u hele verden?

Det kommer alltid til å finnes andre kvinner som er mer attrative enn deg og med mindre mannen din er blind på begge øynene, så vil han også se dette.

Jeg vet at det finnes andre som er mer attraktiv enn meg. Jeg ser det jo selv, med egne øyne. Min mann er jo utstyrt med øyne han også, så han ser nok det samme.

Jeg er derimot helt trygg på at det jeg attraktiv NOK for min mann. At han syns jeg er pen, flott og at han tenner på meg. Det er jo ikke vanskelig å se på blikket hans. Han har valgt meg her i livet, og det har han gjort ut fra en samlet vurdering der personlighet og andre kvaliteter I TILLEGG til utseende har vært med i vurderingen. Heldigvis!

Jeg syns det er rimelig naivt å gå rundt å tro på at man er den kvinnen i verden som mannen finner mest attraktiv. Derfor skjønner jeg at du har vansker med å tro på din mann når han sier det. Sannsynligvis er det ikke sant. MEN, han elsker deg likevel, nøyaktig slik du er.

Nei, det vil alltid finnes damer som er penere enn det jeg er og menn som er kjekkere enn mannen, men nå er det ikke bare det yttre vi elsker, men hele mennesket. Hverken mannen eller jeg er blinde, men det er forskjell på å se at andre er vakre å feks være utro. Usikkerhet er uansett skjeldent attraktivt, ei heller sjalusi.

Både mannen og jeg er normalt attraktive mennesker, men vi er heldigvis mye mer enn det i tillegg. Det var ikke utseende hans som gjorde at jeg valgte ham forran andre menn, men en kombinasjon av alt han er som et sammensatt menneske i hovedsak, det er det jeg elsker ved ham.

Det er ikke sikkert at det finnes kvinner som er penere og mer attraktive enn deg for mannen! Jeg syns at mannen min er den kjekkeste i verden, selv om andre ikke vil syns det samme. Hva som er det mest attraktive er subjektiv, og jeg vil subjektivt være den mest attraktive for mannen min!

Annonse

Jeg forventer at "helheten meg" er den mannen min har mest lyst på, men at han kikker på andre damer er jo klart, han er jo ikke blind.

Men dersom han hadde fått oppheng i en spesiell dame, da hadde jeg blitt forbanna.

Vi tar det som regel med humor, dersom vi går bak ei dame med den rompa, ser jeg at mannen min prøver å la være å se, eller at han bare tilfeldigvis lar blikket gå over baken hennes. Når dette blir oppdaget blir jeg jo ikke sint, jeg fleiper om det, sammen med han.

hehe, jeg er vel sånn middels pen, kanskje litt over også, men jeg har FULL forståelse for at mannen min er fysisk tiltrukket av andre. Det finnes så mange pene damer "der ute". Så i hans øyne er jeg nok den vakreste som finnes, siden han kjenner meg så godt og er mor til barnet hans, men utseendemessig er det mange som topper meg. Og det er jeg fullt klar over! Gjør meg ingen verdens ting, for jeg vet det er meg han vil ha likevel:)

Nei nei nei. Hadde det vært det mest viktige for meg så hadde jeg virkelig vært ute å kjøre, for det vil ALLTID være damer, mange damer, som er mer attraktive enn meg!

Hadde jeg trodd det var det viktigste for ham, så kunne jeg bare ha gitt opp forholdet først som sist.

Jeg veit at mannen min syns jeg er kjempefin. Han tenner på meg bare jeg så vidt blunker til ham, og er alltid klar. Gir meg masse komplimenter. Og han viser ikke meg åpenlyst at han finner andre damer attraktive, såpass respekt har han da. Men jeg er 100 % sikker på at han ser damer som objektivt sett er penere enn meg:)

Squaw, tror ikke man skal kimse av oss mummitrolldamer altså, vi har tydeligvis noe de unge og yppige ikke har:)

Mannen min er 6 år yngre enn meg og, kjekk som han jo er, hadde han et lass med unge, smellvakre jenter å velge i. Men det var meg han ville ha, og den dag i dag er det ingenting som får han til å tenne så mye som min mummitrollkropp, som i tillegg nå har båret frem to nydelige barn:)

Men at han sikkert daglig ser jenter som han, objektivt sett, syns er penere enn meg, DET er jeg helt sikker på. Men hva betyr vel det?

Så lenge sambo tenner på meg, forteller meg at han syntes jeg ser fantastisk ut, holder rundt meg når vi legger meg og hvisker at han elsker meg hver kveld så driiiiter jeg i hvem andre han syntes er pen og atraktiv. Jeg skjønner jo at han vil syntes andre jenter er pene, akkurat som jeg kan bli sjarmert av en kjekk fyr på byen innemellom. Vi har snart to små sammen, og fortsatt tenner han på meg, og kommer hjem til meg hver dag :) etter åtte år må han få lov til å kikke på andre, han elsker jo meg :)

Men hvis det blir mye kikking på andre, og lite kjærlighet på meg så blir saken en annen... ;€

Jeg synes det er viktig at han hvertfall later som at jeg er den peneste ;) Selvfølgelig er jeg klar over at jeg bare er "nabojenta" og verken kjempepen eller kjempestygg, men det viktigste er jo at HAN synes jeg er pen, han som er sammen med meg :) Selv ser jeg jo såklart på andre, det er jo bare menneskelig, men det hadde ikke falt meg inn å si at "åj han der var jo kjempekjekk", rett og slett bare fordi det ikke kommer noe godt ut av det. Hadde ikke likt det hadde det vært motsatt. Har mange pene veninner, og ei som da er spesielt pen /pen kropp osv. Han så et bilde av henne i bikini en gang, og sa "dæven, ho var strøken jo"! Det likte jeg ikke helt... Ikke fordi han synes det, for det synes alle inkludert meg ,jeg synes likevel det er unødvendig å si, spesielt da ho liker godt å sole seg bare i tangaen uansett hvem som er på besøk :P Men folk er jo forskjellige, jeg liker best å være lykkelig uvitende om min manns fantasier :)

*S*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...