lykkebarn90 Skrevet 14. april 2011 #1 Del Skrevet 14. april 2011 Lurer på om noen har tatt KS på st.olavs som vil dele erfaringer? *Hvor lenge lå du på recovery? *Hvor lenge lå du på sykehuset? *Hvor lenge hadde du vondt? *Gikk amminga greit? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143139684-ks-p%C3%A5-stolavs-noen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigalopp:-) Skrevet 16. april 2011 #2 Del Skrevet 16. april 2011 Hadde ks på St.Olavs for et par uker siden. Lå vel på overvåkning tre-fire timer før jeg kom opp på rommet igjen, tror jeg (man legger ikke så mye merke til tiden...), men da var samboer og baby der også en stund (den siste timen ca). Vanlig liggetid på planlagt ks er 3 døgn nå, men du får være der lenger ved behov. Jeg var såvidt oppe og gikk med hjelp samme dag, og neste dag klarte jeg meg selv mht å gå på do etc. Var ikke kjempevondt - du får jo så mye smertestillende du trenger :-) Da jeg kom hjem syns jeg det ble vondere etter noen dager igjen. Hadde kanskje ikke tatt det nok med ro. Nå kjennes det ut som det sakte men sikkert går framover igjen. Kan gå korte turer og sånn. De er veldig hyggelige og hjelpsomme der nede, så du vil nok bli godt tatt vare på! Og amminga hjelper de deg med:-) Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143139684-ks-p%C3%A5-stolavs-noen/#findComment-143146809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. april 2011 #3 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg tok ikke ks på st olavs, men kan si noe om de siste spørsmåla dine. Jeg lå på sykehuset i litt over 3 døgn etter snittet, og fikk det jeg trengte og litt til av smertestillende. Dette gjorde at jeg var fort oppe på beina igjen, var ute og gikk 10-12 timer etter snittet. Jeg syns det gikk overraskende greit og ville gjerne hjem, men tok lang tid med amminga, så de ville ha meg der lengst mulig, hadde nok fått være både 4 og 5 døgn om jeg ville. Men nå skal det sies at mitt ks var 3 uker før termin, hadde kanskje gått greiere med melka om det var nærmere termin. Det som egentlig var verst var at jeg ikke var forberedt på hvor dårlig jeg var når jeg ikke hadde fri tilgang på smertestillende. De hadde litt sterkere saker på sykehuset enn den paraceten og ibuxen jeg hadde hjemme. Men for all del, var ikke ille. Jeg var ute på trilletur dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset, og husker et par gravide nabodamer så hvor fort jeg kom meg og hadde SÅ lyst på KS selv da de passerte termindato, for de syns det så ut som en så enkel løsning.... Følte meg helt fin lenge før 6 uker var gått, sleit litt med å huske på at jeg ikke skulle løfte. Men kunne kjenne littegranne i såret en gang i blandt, hvis jeg overanstrengte meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143139684-ks-p%C3%A5-stolavs-noen/#findComment-143155207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå