fruJulie Skrevet 14. april 2011 #1 Del Skrevet 14. april 2011 Hei ! Jeg er en jente på 27 år som ble skadd i en voldsom bilulykke for 4 år siden. Jeg sliter med kronisk hodepine og en del migrene pluss vond nakke og skuldre. Jeg trener hos fysioterapaut, og jeg må si at jeg begynner å bli vant til denne livsstilen. Jeg har ikke blitt noe bedre, så har liksom ikke så stor tro at det blir så mye bedre om et par år. Jeg er 100% ufør perdags dato, og det kan ta laaaang tid før jeg kommer meg i jobb igjen. Så her sitter jeg da.. med reint hus og savner et barn.Ikke bare fordi jeg kjeder meg, men fordi jeg har vært klar i mange år alt. Og mannen min på 28 sier også nå at han er klar, men at han tenker på meg. at det blir slitsomt siden jeg er syk. Også syns han at jeg skal ha lappen før barn.. Jeg har sagt at jeg ikke syns det er så kult å øvelseskjøre når jeg føler meg dårlig, og at jeg skal ta lappen ,men at jeg vil være litt friskere først. uff.. ble langt dette her. Har ikke så mange å snakke med. Det jeg egentlig lurer på er: Hvordan ser dere med kroniskhodepine/migrene på det å ha barn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143139657-noen-andre-som-har-kronisk-hodepinemigrene-som-pr%C3%B8ver-eller-har-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå