preggy pop Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 38 uker og dvask! Burde rydde, burde bake, burde få orden på tøy, skuffer og skap, burde gå ut i det vakre vårværet, burde trent. Men ikkenoe ork, kraft og motivasjon. Flere dvaske der ute? Hva er egentlig hvile?? I forrige svangerskap var putene perfekte i sofaen og rundstykker bakt når mannen kom hjem fra jobb, men det er vel et poeng at det er forskjell på å være førstegangs og andregangs... Har du inspirasjon å gi bort? Hvordan få en god ventetid?
A_K Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Du er i uke 38 og har lov til det. 37 her, og har hatt det slik et par uker. Prøver litt, men så stopper det litt opp av seg selv egentlig... Blir fort sliten og trøtt, tungpustet, får stikninger i underlivet, så klarer ikke gå særlig langt, ryggen verker og hendene er vonde Pga vann... Tror vi bare må være tålmodige og heldigvis er det kort tid igjen:)) Lykke til med tiden som kommer:)
preggy pop Skrevet 14. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2011 Takk for det. Det var jo på tide med perm nå. Leser her i andre innlegg at folk strever med å ta det med ro... Nå har jeg akkurat sovet en time. Lykke til med alt forestående til deg også!! Det er jammen en jobb å bære frem et barn. Og ja, det er litt jobb med barseltid også. Blir spennende å se hvem det er vi bærer på! Så blir det litt tv og daffing på meg frem til de andre kommer hjem. Kveldene er litt koseligere. Akkurat nå hikker babyen, hehe.
2små,rosa&blå Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Ahh.. Godt det ikke bare er meg.. Energien er på 0 nivå! Hagen står for tur men den er enorm )-: Vet ikke hvor jeg skal begynne engang. Vel, jo, begynte i dag med å utsette til i morgen. Minst, hehe.
prøverigjen:) Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 sånn er det her også, godt det ikke bare er meg!!! er i uke 36. 32dgr.igjen og ikke mer forhåpentligvis. hm,,,hvordan få en god ventetid...det er sannerlig ikke lett å si...få litt sol på kroppen kanskje, fint ute om dagen;) lese bøker syns jeg hjelper på ventingen;) burde ha gjort 190 ting her også, men går tregt. kan være demotiverende når det er så mye som må gjøres også og formen er så her så der. kanskje være fornøyd med seg selv hvis en får gjort 1-2 ting om dagen...
venter bolle nr 2 Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Godt å høre det er flere!!!!!! jeg sitter mye forran dataen, sover et par timer etter at tulla er levert i barnehagen (sover dårlig på natta), klarer ikke å trene eller gå pga bekkenløsning, vasker litt tøy, kanksje støvsuger, men ikke mye aktiviteter på denne dama... sitter i sola og leser avisa og nyter en kopp kaffe... Har masse klær som skulle vært bretta, gjsterommet ser ikke UT!!! fylt av pappesker og skrot og ting og tang, men orker ikke å starte der.. Har i tillegg leid inn vaskedame hver 14 dag, så de siste ukene skal gå til å ha rooolige dager før det blir to barn som skal ha oppmerksomhet.. SÅ; nyt de rolige dagene, de blir tids nok fylt med ting som må gjøres=) ikke mye inspirasjon å hente herfra, men du får sympati fra meg Lykke til!
preggy pop Skrevet 14. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2011 Litt godt å høre at det er flere som har det litt likt meg. For ja, det er jo fint å hvile seg, men samtidig er det fort gjort å kjenne på at man ikke strekker til. Ettermiddag/kveld er som nevnt litt bedre, synes jeg, for da er det litt selskap i heimen. Skal vel kanskje sies at jeg generelt synes det har vært et langt og tungt svangerskap med masse masse dårlig form underveis. Men nå skal jeg snart få hilse på babyen:) Alle vakre tjukkeboller: godt jobba!! Det hjelper å lufte noen tanker! Så da blir det en sjokoladebit til, gitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå