Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt på ull i det hele tatt men jeg har en veldig varm baby. Hadde vi skulle dratt på biltur hadde jeg tatt på body, strømpebukse, og en tynn bomullsdress og så ull sokker.

Skrevet

hun er ikke så altfor varm av seg lille gullet her, derfor jeg lurte på å ta vanlig bomull under og den tynne ulldressen over. Blir ofte litt småkald når hun sover, og det gjør hun når hun sitter i bilen. Derfor jeg lurte på om denne dressen ville være grei.

Skrevet

Dere kan jo bare prøve dere frem. Kjenne på henne etterhvert. Er veldig ustabilt vær nå også så :)

Skrevet

Spør deg selv, hva ville du selv kledd på deg?

Sikkert fint den dressen,men ville passet på likevel fordi det kan fort bli varmt inni bilen.

Skrevet

Jeg ville prøvd med dressen på og heller kjent på henne underveis.

Ikke ha det så varmt i bilen, ha heller jakken på. Det pleier jeg å gjøre. SKal babyen ha ytterklær på inne i bilen så må det være såpass kjølig at jeg også har det tenker jeg.

Skrevet

Det er ikke en ytterdress, det er mer en go kosedress tenker jeg.

Vi har det som regel ikke så varmt i bilen likevel, da koker sjåføren over ;)

Skrevet

Jeg ville heller hatt kun body og strømpebukse (i tynn ull) og et teppe over, lettere å regulere varmen da med å ta teppet av og på. Vår baby ble veldig svett av å ligge i bilstolen over lengre tid (de ligger jo på polstrede puter/trekk som sitter fast i bilstolen). Heller tatt på mer klær/lue om dere skal stoppe og ta baby ut av bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...