mariabee Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 http://www.flust.no/klaer-og-sko/babyklaer/stillongs-polar-baby-ulldress/ Denne var myk og god, og ikke så tykk. Tenkte å ha strømpebukse og body under. Bedre med en hel dress, enn med en to delt joggedress der jakken glir opp hele tiden. Vi skal kjøre i 5 timer og ha mange stopp og ferjer underveis. Blir denne dresse for varm da?? Bruker evt teppe og lue når vi går ut av bilen.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Jeg hadde ikke tatt på ull i det hele tatt men jeg har en veldig varm baby. Hadde vi skulle dratt på biltur hadde jeg tatt på body, strømpebukse, og en tynn bomullsdress og så ull sokker.
mariabee Skrevet 14. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2011 hun er ikke så altfor varm av seg lille gullet her, derfor jeg lurte på å ta vanlig bomull under og den tynne ulldressen over. Blir ofte litt småkald når hun sover, og det gjør hun når hun sitter i bilen. Derfor jeg lurte på om denne dressen ville være grei.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Dere kan jo bare prøve dere frem. Kjenne på henne etterhvert. Er veldig ustabilt vær nå også så
Willy Wonka Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Spør deg selv, hva ville du selv kledd på deg? Sikkert fint den dressen,men ville passet på likevel fordi det kan fort bli varmt inni bilen.
Fru Pinne Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Jeg ville prøvd med dressen på og heller kjent på henne underveis. Ikke ha det så varmt i bilen, ha heller jakken på. Det pleier jeg å gjøre. SKal babyen ha ytterklær på inne i bilen så må det være såpass kjølig at jeg også har det tenker jeg.
mariabee Skrevet 14. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2011 Det er ikke en ytterdress, det er mer en go kosedress tenker jeg. Vi har det som regel ikke så varmt i bilen likevel, da koker sjåføren over
MillaCamilla Skrevet 17. april 2011 #8 Skrevet 17. april 2011 Jeg ville heller hatt kun body og strømpebukse (i tynn ull) og et teppe over, lettere å regulere varmen da med å ta teppet av og på. Vår baby ble veldig svett av å ligge i bilstolen over lengre tid (de ligger jo på polstrede puter/trekk som sitter fast i bilstolen). Heller tatt på mer klær/lue om dere skal stoppe og ta baby ut av bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå