Gå til innhold

Steller du det lange håret ditt hver morgen før jobb?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vasker håret annenhver dag, og bruker god shampoo, balsam, kur og "krem" for at håret ikke skal bli krusete. (Jeg liker redken, smooth down, men ikke sikkert det passer for deg. Bruk i hvert fall tid på å lete deg frem til gode produkter til din hårtype...)

Jeg børster ikke håret, fordi jeg har fall. Det blir veldig krusete og fluffy av å børstes. Jeg løser opp floker med fingrene og lar håret lufttørke. Da blir det godt og mykt, og det er lett å dra fingrene gjennom:)

Klipper meg ca annenhver mnd, hvis det er lenge siden besøk hos frisøren blir håret vanskelig å ha med å gjøre...

Jeg har krøllete hår som bruser seg noe voldsomt opp etter en natt i senga, nytter ikke å gre det heller da blir det som en diger lampeskjerm rundt hodet...

De dagene jeg vasker det før jeg går om morgenen har jeg skum og anti-frizz i det og har det løst hele dagen.

De dagene jeg ikke vasker det om morgenen blir det en flette eller en rufsete "ball" i bakhodet.

Ingen av delene tar særlig tid.

Av og til retter jeg det ut, men det tar en hel evighet så det gjør jeg ikke på en hverdagsmorgen.

Om du sliter med at håret faller sammen og blir bustet i løpet av dagen bør du ta en prat med frisøren din, det finnes masse gode produkter som forhindrer det, men det koster penger.

Annonse

Jeg hadde langt (ned-til-rompa-langt) hår i inntil forrige sommer, og vanvittig tykt.

Fletta det, eller satte bare strikk i det.

Dusja det annenhver dag med shampoo, balsam annenhver gang jeg dusjer. Kurer ikke eller noe.

Er hos frisøren ganske sjelden, 1-2 ganger i året. Noe de fleste har vanskelig for å tro, siden det knapt er slitt selv etter 9 mnd...

Sliter ennå med å finne en frisør som kan gi meg skikkelige tips til å kontrollere den virvelen jeg har i bakhodet :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...