Gå til innhold

3,5 åring i bursdagsselskap. Reise alene eller foreldre være med? U/T

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt med.

Første selskap sønnen min var i så var han 3 år, da ble jeg med. Siste selskapet han var i nå, da hadde han nettopp blitt 4 år. Da var jeg også med. Men det var nok fordi selskapet var i en lekefabikk. Om det hadde vært hjemme hos noen er det mulig han hadde vært der litt alene. Men jeg er ikke sikker.

Tenker at så lenge barnet føler seg trygg så kan h*n være alene.

Min datter er 3 år og 4 mnd, i januar var hun i sin første bursdag, det var litt skummelt og hun ville ha meg der. Var i sin andre bursdag forrige helg og jeg fikk klar beskjed om å gå igjen fordi hun skulle være i bursdagsselskap alene... ;)

Foreldrene har gjerne tlf nr så de ringer jo om det skulle være noe.

Jeg var med min 3 åring i bursdag hjemme hos noen , nå er barnet 4 og jeg må fortsatt være med. Kommer nok litt ann på barnet også. Noen 3-4 åringer synest det er greit å gå alene, mens andre vil ha følge:-)

Annonse

Han bør gå alene. Regner ikke med at foreldrene har sett for seg ungenes foreldre i selskapet i tillegg når de er så store! Mine har gått alene i selskap fra de var 3 og litt under 3 år. Har vært noen tilfeller der det har sett ut som mor har hatt tenkt til å bli igjen når vi har holdt selskap, det er IKKE greit liksom... Så jg har sagt pent i fra at nå er ungene store nok til å gå alene, vi ses om 2 timer. Frekke folk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...