Mamma til prins 2012 Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Hei! Hvilke blader/magasiner kjøper eller abonnerer dere på? Tenker da på type mammablader som gravid, mamma, foreldre & barn. Hvilke av de liker dere best og hvorfor? Vurderer abonnement, men vet ikke helt på hvilke.
strikkedilla Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Jeg vil anbefale deg å kjøpe disse bladene noen ganger i butikken først. Da kan du lese litt i dem og se hvilke du liker. Jeg abonnerer på foreldre og barn siden jeg har barn fra tidligere. Jeg synes dette er et bra blad for både mor og far. Kjøper av og til mamma, men det er et blad kun for meg. Da jeg var gravid sist kjøpte jeg av og til gravid og likte det godt. Lykke til! Håper du finner et blad du liker!
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Jeg bestilte abonnement på gravid idag. Bestilte hos bladkongen, og får 3 nr for 189 kr, og da er det med en hårkur fra sexyhair som velkomstpremie. Helt grei deal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå