Gå til innhold

Hvilken sportsvogn bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Har en emmaljunga edge duo nå, men synes sportsvognen blir alt for tung. Det blir også "hull" på begge sider innvendig ved kalesjen når vognen er i liggestilling.. liker heller ikke at selene sitter så høyt opp.

Ønsker en vogn som er god å trille og som er relativt lett.

Den bør ikke ta innmari stor plass heller.

Det må være god plass til lillefar(9 mnd nå), og liggestilling.

synes også det er en fordel at vognen kan brukes begge veier.

Har tittet litt på teutonia spirit s3, men er veldig usikker. Noen erfaringer med denne vognen? Eller andre gode forslag?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

teutonia s3 er god å trille, ikke veldig lett(men ikke tung heller), blir relativt stor sammenlagt, har god plass til en på 9 mnd (er 90 cm lang i liggestilling), har full liggestilling og kan brukes begge veier. Hadde den en periode i sommer til mini som da var ca 6 mnd. Var egentlig veldig fornøyd, men den tok for mye plass i bilen(sammenlignet med TFK) syntes jeg. Den er lun og skjermer godt mot sol og vind og regn. Jeg hadde også vognforlenger, stormtrekk og det mye regntrekket med gjennomsiktig skjerm. Husker ikke helt hvordan selene var, da....

Jeg har veldig sansen for bugaboo cameleon som sportsvogn. (har ikke prøvd ut bagdelen ennå) Ungen sitter bedre i den i forhold til emmaljungavognene pga utformingen på sittedelen. Den er liten og lett, tar liten plass sammenslått er god å trille (utenom på snøføre, men det finnes vinterhjul til den). Du kan ha sportsdelen begge veier, og selv om det ser ut som ungen ligger med beina rett opp, så er det en god vogn å sove i også, hvertfall for guttungen her. Den er lunere enn emmaljunga også, syns også det er irriterende med den kalesjegreia på den.

Hei, vi har hatt teutonia, Mountian Buggy og TFK, og TFK er definetivt den vognen jeg hadde valgt.. den blir liten sammenslått, men har stor sittedel, slik at man kan bruke den lenge. er også veldig stabil (iforhold til teutonia)

Tilbud på Flust.no nå 5495 for 2011 modellene.

http://www.flust.no/barneutstyr/barnevogner-og-tilbehoer/barnevogner/tfk-joggster-twist-barnevogn-mod2011/

Vi har 2010 modell, men de er ganske like (kun forskjellige hjul sånn som jeg har forstått det)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...