Gå til innhold

Noen som kjenner noe enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest isimagen

Jeg begynte på uke 16 i dag, og har ikke kjent noe jeg er sikker på at er spark enda. Er førstegangs.

Mine venninner sier det kjennes ut som en fiskehale, bobbler som sprekker, sommerfuglvinger eller som om noen pirker deg litt fra innsiden. Hehe.

Jeg er 15+4 og har kjent bevegelse i tre uker allerede. Det er nummer to. Men det kan gå lang tid mellom hver gang jeg kjenner noe, så jeg gleder meg til den lille blir litt større og kan sparke litt hardere:).

Noen ganger kjennes det ut som ungen snur seg rundt, mens andre ganger er det spark.:)

Annonse

Jeg venter også nr.2 og har det akkurat som deg!=) Er 15+2.

Kjente første bevegelsen for ca 1 uke siden (det var som om hele babyen snudde seg rundt). Og har kjent litt "dulting" inni her i det siste :)

Sist jeg var gravid kjente jeg ingenting før jeg var i ca. uke 18-19. Trodde sikkert det bare var luft etc.jeg kjente. Denne gangen klarte jeg å skille bevegelsene i magen fra hverandre. De sier man ofte kjenner det tidligere hvis man har vært gravid før.

Gjest isimagen

Nå er jeg 80% sikker på at jeg har kjent babyen :)

Jeg kjente svak dulting i livmoren, helt annerledes enn bobler som sprekker eller fiskehale som jeg har hørt andre si. Er derfor ikke helt sikker på om dette faktisk var babyen, men jeg har aldri kjent noe lignende før ihvertfall. Og det var jo ikke så langt ute på siden av livmoren at jeg tror det kan ha vært tarmene.

Gleder meg til jeg kjenner bevegelse tydeligere og oftere. Nå må jeg jo ligge stille på ryggen i flere minutter og kjenne skikkelig etter for å merke noe!

Jeg er 16 uker på vei i morgen,og kan ikke med hundre prosent sikkerhet si at jeg har kjent noe enda. Har kjent en slags boblende følelse,men jeg aner jo ikke om det er knøttet,eller bare luft;)

Er førstegangs,så jeg venter egentlig ikke å kjenne noe sånn helt enda.

jeg er 15 fullgåtte uker nå å har kjent liv i ett par uker litt sånn til og fra, nå er jeg andregangs da og kjente rimelig fort at det ikke bare var luft bobler lenger :) nå kan jeg i tillegg merke det spesielt hvis jeg drikker noe kaldt så kommer dultinga rett etterpå (mamma jeg fryyyyser på føttene) hehe tenker at den lille i magen sier ifra :)

• 3 uker senere...

Jeg er nå 16 uker og har kjent liv i litt over en uke. Dette er mitt første barn, og skjønte ingenting da det plutselig kjentes ut som maur i magen:) Nå kjenner jeg dette flere ganger om dagen, og i går holdt det på i en time. Det er som regel på samme plass også. Så en veldig akriv tass vi venter oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...