MiraculixGRAVID Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Har det egentlig noe å si, eller kan man fint gå med åpning på overtid? Har hatt mye kynnere de siste 2 mnd egentlig, de siste 3 ukene mer merkbare som milde mensensmerter. Spesielt på natta dette da, etter dobesøk f.eks.. Modning? Hadde liksom håpet at jeg går senest til termin da,hehe.. Kan godt komme om han vil!
Plutselig_gravid Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Du kan gå med åpning nå og allikevel gå overtid. Jeg gjorde det som andregangs i hvert fall. Da gikk jeg med åpning fra uke 35 og fødte i uke 42. Men du er jo førstegangs og da er vel oddsene på din side Krysser fingre for at du slipper overtidxxxxxxxxxx Ps. menssmerter er en fin ting nå på slutten. Tegn på modning.
MiraculixGRAVID Skrevet 14. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2011 Ok, har også hørt at 1-2 cm ikke bør ha noen betydning skjønner du, men man håper jo litt alikvel da.. Men kanskje som førstegangs, krysser for det vi ;-)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Jeg gikk med 2 cm åpning i ca en uke før jeg fødte min første (på termindatoen). Tror nok det er umulig å spå hvor snart babyen din vil komme, du kan gå sånn i timer og dager, eller uker... Tror du gjør lurt i å ikke vente så altfor mye, da går tiden bare så ulidelig sakte!
Ronja86 Skrevet 14. april 2011 #5 Skrevet 14. april 2011 Hei Ikke for å ta vekk "buzzen" din men jeg har gått med åpning i to uker :/ Ble sjekket for åpning for to uker siden og hadde da 1 cm, ble sjekket igjen i går og har da hatt bra progresjon , 2-3 cm og helt moden Jeg har også masse sammentrekninger og har hatt dette leenge, modnings-rier og maserier om hverandre med sterke menssmerter.. Sliiiitsomt ! Jeg venter liksom bare på at det skal ta ordentlig tak Jeg er også førstegangs og hadde håpet at bebbis skulle kommet før.. I dag er jeg 39+6 , og jeg har termin til Mandag Det ser ut til at ungen kommer når den kommer Uansett hva JM og fødselslege sier . Det kan jo være at dette gjelder meg , og at du føder snart Det er jo individuelt Masse lykke til ihvertfall
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 14. april 2011 #6 Skrevet 14. april 2011 Jeg ble sjekket nedentil i uke 39 og hadde 1 cm åpning og "mykt" men da vannet hadde gått på termin var det fremdeles ikke avflatet og det tok 4 doser prostagladin (tablett i skjeden) og litt røsking i livmortappen (au au) før det var klart for å føde (igangsatt). Jeg hadde mye stikkinger de siste 3 ukene og litt tydeligere kynnere (som ikke gjorde vondt) siste uken.
MiraculixGRAVID Skrevet 14. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2011 Okei, det kan nok fortsatt gå noen uker da, ser jeg ;-) Jaja, greit det da.. Fortsetter med litt mensen-vondter innimellom, det tar jeg som gode tegn iallefall, selv om det ikkeblir fødsel med det første. Han kommer nok når han kommer :-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå